![]() |
wat vinden jullie van pijpen? voor jongens en meisjes
na ruim anderhalf jaar verkering heb ik mijn vriend voor het eerst gepijpt. nou gepijpt wat kusjes op gegeven. het voelt voor mij nog een beetje raar. wat vinden jullie fijn? geschoren of volle bos? liggen, zitten, of staan? ik zou het graag eens van een ander willen horen:)
|
Een echt oerwoud hoeft wat mij betreft niet. Als het wat bijgehouden is, is het wat mij betreft al snel goed. Verder maakt het voor mij weinig uit of hij ligt, zit of staat. Het komt toch allemaal op hetzelfde neer, en het gebeurt wanneer het gebeurt ;) Alhoewel mijn ervaringen vaker in bed plaatsvinden (liggend dus) dan op 'n andere manier.
|
Als ik haren in mijn mond terugvind ga ik toch steeds minder pijpen omdat ik het vervelend vind om te doen. En voor de rest vind ik liggend weleens vervelend want dan is het onhandig met je handen neerzetten ofzo of als je heel lang bezigbent is het gewoon niet zo comfortabel, dan liever staand. Zittend is ook weer zoiets.
|
Beetje netjes gegroomd is wel fijn, kaal liever niet.
Ik vind het prettig als hij zit (op de rand van het bed bijvoorbeeld) en ik voor hem zit, dat is voor mij de meest comfortabele houding. Hij staan en ik zitten/knielen vind ik ook best maar hij kan niet goed blijven staan als ik bezig ben :o Verder good fun, ik zou het nog net geen hobby noemen |
Citaat:
:D hahahahahaha, "zou het nog net geen hobby noemen". kom je erop! Ben niet zo'n pijper :cool: maar wel wat Qimm zegt: als hij op de bedrand zit, ik moet wel een beetje met zijn hangend tooltje kunnen spelen in de tussentijd. Anders is zo saai. |
ik ben er van overtuigd dat als je pijpen saai vindt, je het verkeerd doet :o
|
Hangend tooltje? Echt?
|
Citaat:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:r...and/BALLEN.jpg |
dat kan toch ook als je ligt? tenzij het perse moet bungelen ja, dan moet je misschien op de rand van de rand gaan zitten (of staan natuurlijk) :p
|
"wat kusjes op gegeven" ;D
|
wat een zuigtopic ;x
|
padoem tsj :p
|
Citaat:
Zeg je eigenlijk ook weleens: hmmm zo even je hangend tooltje masseren? |
Citaat:
Springe die handel *O* |
Citaat: