![]() |
legging
ik heb een drie kwart legging gekocht heel mooi is het gek als je dar nog een panty onder doet het is weer koud op de fiets s' ochtens
|
Bedankt voor je informatie.
|
Ikzelf zou het met een driekwart legging niet nodig vinden, maar als jij het te koud vindt 's ochtends, kun je er een panty onderaan doen. En als je laarzen aanhebt ziet sowieso niemand het. Alhoewel ik me afvraag of een panty echt helpt tegen de kou..
|
wat is het nut van het dragen van een legging als je er ook nog een panty onder doet? Of wil je ze onder laarzen dragen en dan een stuk blote been oid?
Koop dan gewoon een behoorlijke panty imo. |
Gewoon doen
|
weet je vriendin dat je haar foto's gebruikt?
je bent gewoon een ziek ventje |
Eh... De legging is een alternatief voor een panty... Dus koop gewoon een fatsoenlijke panty. Panty's staan ook nog eleganter en vrouwelijker.
Tenzij je inderdaad dat randje blote been wilt. Ik zou het persoonlijk wel een beetje belachelijk vinden als ik iemand zag met een stukje bloot dat bedekt is met panty. Dan is het hele idee weg naar mijn mening. MAAR als het is wat jij wilt dan moet je alles en iedereen negeren en gewoon doen waar jij je goed bij voelt |
Ja, laat haar lekker haar ding doen zou ik zeggen... ... ...toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |