![]() |
Is je eigen lengte belangrijk...???
Ik ben zelf een jongen van 16 maar ik ben maar 1.62m, wat vinden de meiden daarvan!??
|
Kan echt niet. Je zult altijd vrijgezel blijven en een eenzame, pijnlijke dood sterven.
Sorry. Misschien krijg je een late groepispurt, en zo niet, dan vind je vast wel een meisje dat je leuk vindt. En dan is lengte echt niet meer belangrijk. |
Oh god. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Persoonlijk houd ik helemaal niet van jongens die kleiner zijn dan ik, maar dat gebeurt gelukkig niet zo vaak met mijn 1.64 meter. :o
Er zijn, gelukkig voor jou, heel veel kleine meisjes, en je groeit waarschijnlijk ook nog een aardig stuk. En dan zijn er ook nog langere meisjes die er niet eens zoveel problemen mee zouden hebben als de jongen iets korter is dan zij. Ach, het komt vast wel goed. :p |
Het hoeft inderdaad helemaal geen probleem te zijn. Als jij lekker in je vel zit, is dat het belangrijkste. Dat straal je uit, en daar vallen meisjes op ;)
|
Citaat:
|
Verhuis naar Azië.
|
Voor mij persoonlijk is het een nono, maar dat is meer omdat ik mezelf te lang vind, en kleine jongens benadrukken dat nog eens.
Maar ik zie in het dagelijks leven genoeg kleine meisjes, en daarnaast ben je 16 en kan je dus nog best wat groeien.;) |
Ik ben ook maar 1.78 en er zijn genoeg vrouwen in de wereld die dat prima vinden. Verder ben ik ook gefascineerd door het Frans presidentieel echtpaar Sarkozy-Bruni met zijn verhoogde zooltjes en haar ballerinas (L)
|
1.78 is echt niet klein, White Trash :D
|
De een zal het wel een probleem vinden en de ander niet. Tsja, dat hou je altijd. Maar levensbedreigend is het niet en je zult heus wel een vriendin vinden die het geen probleem vindt :)
|
Citaat:
|
persoonlijk heb ik liever een jongen die groter is, maar ik ken genoeg meiden die er anders over denken! uiteindelijk hoeft lengte natuurlijk niks uit te maken, als je elkaar maar leuk vind;)
|
Ik heb liever een 'grote' jongen, maar ik ben zelf ook 1.80 dus anders steekt het zo af.
Maar verder, lekker boeiend, als je piemel maar groot is. (Y) |
Citaat:
|
^ :D Als het goed is komen die topics toch op Seksualiteit terecht, dus hebben we daar hier geen last van. :P
|
Agh, tot 1,5 jaar geleden was ik ook maar een klein jochie met schoudertjes die nauwelijks breder dan mijn veel te grote hoofd en ook nog eens aanleg voor een buikje. En nu..zonder dat het mij echt opviel ben ik 1,83 (mooie lengte vind ik! ;-)) en door trainen zijn mijn schouders stuk breder dan mijn heupen en ook dat buikje is vervangen door een strakke buik..Dus de verandering van 16 naar 18 is bij mij echt enorm!
Wat ik bedoel te zeggen..je bent nog maar 16, nog tijd genoeg dat alles recht trekt! :D Daarnaast maakt het niet heel veel uit als je wat kleiner bent dan gemiddeld zolang de verhoudingen maar kloppen! |
Nou, zal ik dan maar als enige in het topic een eerlijk antwoord geven? Het doet je kansen op de vrouwenmarkt weinig goed als je zo klein bent, aangezien de meeste vrouwen een grotere man willen. Je kan dat natuurlijk oplossen door veel status te verwerven, zoals bovengenoemde Sarko.
|
Zolang jij iemand vind, die geen moeite heeft met jouw lengte, no problemo toch?!
En waarschijnlijk ga je nog last krijgen van een groeispurt en dan hoef je je al helemaal geen zorgen meer te maken. |
Citaat:
|
Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar een jongen die kleiner is, iets kleiner maakt niet uit.
maar zó klein ben je nou oook weer niet. zoals al gezegt is, er zijn genoeg kleine meisjes. En wanneer ik een jongen echt leuk vind om zijn uiterlijk, innerlijk en uitstraling maakt lengte me niks uit! |
ik ben 1.58 :p
maar ik ben heus niet het enige meisje die klein is, integendeel. niet in de put gaan zitten! :nono: |
size does matter!
|
De lengte van mijn vriend boeit me niet, tenzij hij kleiner is dan ik. Maar er zijn zat meisjes die kleiner zijn dan jij en er zijn ook zat meisjes die het niet boeit als hun vriendje kleiner is.
|
Citaat:
|
Weet wel dat ik er niet veel van weet want ik ben 2.06...nog nooit een meisje gezien die langer was...(Wel eens een meisje van 2 meter :D dat was leuk vond ik :) )
|
ik vind het niet het allerbelangrijkste, zolang er maar geen 20 cm tussen zit.
(ben zelf nl 1.85) |
^ Mannetje of vrouwtje? :o
|
1.85 en nog steeds groeiend en als ik kijk naar mijn neef ricardo van 2.04m hell no bukken bij elke deurpost
|
Ik zelf ben 1.80, dus ik zou nooit iets nemen met iemand van jouw lengte eerlijk gezegd.
Maar je kan altijd nog groeien, jongens zijn daar altijd later mee. 10 cm verschil vind ik eigenlijk niet super erg, want ik ben zelf best wel groot. En er zijn altijd nog meisjes van jouw lengte of iets groter. Maar ik zou het niet zo erg vinden als ik iets groter als jouw was. Maar ik denk wel dat je nog gaat groeien, En anders, er zijn genoeg meisjes met ongeveer jouw lengte. Veel succes nog! Groeten, een meisje van 14. |
Jezus. maakt niets uit vind ik.
Als je super knap bent, en meiden vinden je leuk, zou dat helemaal niks uitmaken.... :$ |
zit iem bij mij op school en die is ook ontzettend klein maar doet t goe bij de meiden dus... :P
|
Citaat:
|
heb zelfvertrouwen, laat dit je niet in de weg zitten! zelfvertrouwen is het belangrijkste voor meisjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |