![]() |
Waar ben je te jong voor, maar doe je toch?
Bijvoorbeeld:
Ik rook, maar ik ben 13. Lastig met kopen enz. Jullie? Op je 8e al iedere dag dronken? Op je negende 3 dagen op speed wakker? |
Met een schone lei, lijkt me een goed topic. (y)
Ik rook, maarja, ach. Verder doe ik niet zoveel spannende dingen. Ik heb weleens geblowd, maar dat is ook niet zo boeiend. |
Hmm... aan roken wil ik echt niet beginnen. Slecht voor alles wat er in je lijf zit en daarbuiten. Blowen zou ik misschien wel een keertje willen proberen om het te ervaren. En ik doe niet echt slechte dingen.
Verder niks eigenlijk. |
Ik ben übergezond denk ik :D
...ik lees wel literatuur :') |
zware drank en blow soms maar voordat ik 16 was dronk ik en rookte ik heel soms nu rook ik nooit meer
|
Ik lees ook literatuur, maar dat mag ;).
|
Ik drink wel eens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik drink wel...
|
Citaat:
|
Ik hou ervan om op een zwoele zomeravond in de tuin te zitten samen met goede vrienden en vriendinnen en dan genieten van een goed glas wijn en een lekker kaasplankje! Bier en chips is dan echt not-done! En ik ben pas 18! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat onverantwoord. :nono: Ik ben te jong om na twaalf uur snachts te werken. En dat heb ik gister nog gedaan. :bloos: Echt té stout. |
Citaat:
|
Ik train met gewichten. Officieel mag je dat pas op je 18e doen maar ik wil het nu al
|
Citaat:
|
Ik ben overal oud genoeg voor :cool:
|
Af en toe een glaasje sterke drank drinken, me druk maken om de politiek, klassieke zang studeren en seks hebben. Tuttut, daar ben ik te jong voor!
|
Ik rij auto. Tja, dat mag je op mijn leeftijd nog niet, alleen op eigen terrein. Maar dat schiet bij ons niet op.
Nee, zonder flauwe kul.. Ik denk dat iedereen onder z'n 16e wel gedronken heeft. Dat geldt ook voor mij. Verder ben ik 'n heel braaf meisje (a) |
ik mocht van me oom op me 14e al auto rijden (hij zat er wel naast)
,maar me pa mocht het niet weten. nu rij ik regelmatig auto zonder rijbewijs |
Ja, maar jij bent 18. Ik niet, dus laat ik het dan maar niet proberen ;)
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat de standaard is voor de dingen die ik doe waar ik te jong voor ben. Eh, ik drink geloof ik wel dingen die voor 18+ zijn, maar dat is niet zo gek.
|
ik ben overal oud genoeg voor en eigelijk doe ik gewoon alleen dingen waar ik te oud voor ben ipv te jong
ik spaar gogo's:P:D |
15 jaar oud, ik ben nergens aan verslaafd, in het weekend natuurlijk wel drinken en roken maar NOOIT door de weeks of op school.
|
14 jaar, & van nederland alleen naar mn vader vliegen zonder begeleiding.
|
Oh en ik doe aan nuttige handwerken, maar daar ben ik eigenlijk 40 jaar te jong voor. Haken, breien, borduren, tapisserie, naaien. :bloos:
|
13 , soms waterpijp x)
|
Ik luister soms klassieke muziek. Heel soms.
|
Citaat:
|
Me om mijn pensioen, toekomst, eventuele hypotheek en opvoeding toekomstige kinderen in de huidige maatschappij druk maken.
|
ik vind het leuk om lingo te kijken met mijn moeder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben 15 en drink en blow om de week (y)
|
Ik heb weleens gerookt, (ben btw 13) Alleen het probleem is dat ik het nu eigelijk wel vaker wil.. en bier vind ik ook (y) (Heavenly delicious)
Hahaa.. Problems with parents ofcourse:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink, maar daar ben ik niet te jong voor :P.
en ik blow zo nu en dan. |
ik drink wel is pasoa of bier:$
|
ik rook, ik drink, ik blow.. alles! xD
|
13, Ik rook & Blow soms.
Drinken bijna nooit... |
Citaat:
|
Drinken en Roken en heel af en toe blowen.
|
Laatste tijd volgens mij niks meer gedaan waar ik te jong voor ben.
Vroeger wel eens gedronken terwijl het toen nog niet mocht, maar ik dronk bijna nooit wat. Nu drink ik niet (alleen met oud&nieuw ofzo ms 1 glaasje). Ik heb nog nooit gerookt (wel geblowd, maar nooit "normale sigaretten" zeg maar). Wel grappig, want ze zeggen dat als je ouders roken, je dan zelf meer kans hebt om te gaan roken. Mijn ouders roken beide en ik rook niet en mijn broer en zus ook niet.:cool: Ik heb trouwens wel eens geblowd terwijl ik er te jong voor was, maar dat was nooit meer dan een paar trekjes, gewoon uitproberen (in totaal 3x gedaan ofzo, alleen een paar trekjes dus). Wat ben ik braaf. |
Citaat:
Ik eh... doe eigenlijk nooit iets waar ik te jong voor ben. Ik rook niet, drink pas sinds 16de. Hm. Ik heb wel eens een half glaasje Ouzo geprobeerd :P. |
K ben 14, rook vast, en blow regelmatig:$
Ook drink ik al, maar dat doe ik niet zo vaak (A);) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |