![]() |
Op wie reageren jullie en waarom?
Moi op iedereen die nog geen reacties heeft, tenzij het gedicht naar mijn mening erg slecht is, of als ik wat zinnigs toe te voegen heb aan de replies of als ik mijn mening wil geven.
|
Ik reageer als ik tijd heb gewoon naar beneden, dus iedereen, behalve degene die al meer dan 8 replies hebben ofzo. Ook de gedichten waar ik niets over kan zeggen daar reply ik niet op. Ik kies niet de mensen eruit die ik ken, want het gaat mij om de gedichten, niet om de mensen. Soms reageer ik juist niet op de gedichten van mensen die ik ken, gewoon omdat ik daardoor of niet meer objectief kan reageren of omdat ze wel weten dat ik het lees...
|
Ik reageer voornamelijk op titels die me aanspreken, en als ik de tijd heb op ieder nederlands gedicht...Als ik me erg verveel ook wel op de engelse...
|
Op de titels die me aanstaan, mensen die ik ken, gedichten waar ik iets "zinnigs" kan op replyen, of topics waar men amper/slecht of niet op heeft gereageerd :D
|
ik op de dingen die ik lees en die me wel wat zeggen.. jammer alleen dat er op mij niet word gereageerd
|
Ik reageer op de gedichten die me aanspreken, gedichten waar ik naar mijn mening iets aan kan toevoegen, gedichten van mensen die ik ken, maar dat is geen vereiste.
Ik snap wel wat sayang-steelo bedoelt, ik had er in het begin ook best moeite mee *nu niet meer* Liefs Kimry |
ja kimry, hoort erbij denk ik.. wel jammer want ik dacht dat je hier op iets anders werd beoordeeld dan op typefouten.. maar mischien komt dat omdat ik nog maar een paar reacties heb.. dat andere mensen wel reageren op het gedicht niet de typefout..
|
ik reageer vooral op gedichten van mij bekenden - moet ik mij nu schamen? - of op gedichten met interessante titels. hoeveel reacties ze hebben is niet echt belangrijk, hoewel ik soms uit eigenwijsheid wel eens kijk bij gedichten die nog geen reacties hebben gehad.
|
Op bekenden :o maar ook op mensen die ik (nog) niet ken, of die geen of weinig reacties hebben, omdat ik weet hoe vervelend dat is. Verder op titels die me aanspreken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |