![]() |
Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een penis in stijve(of slap) toestand (gewoon ergens danwel van je vriendje) zagen?... (hoe oud was je toen)
|
ah gussie
|
Papa wat moet ik daarmee doen?
|
:D Oh ik vind dit eigenlijk wel een vrij geniaal topic. Maar ik kan me het niet heel erg goed herinneren :bloos: Volgens mij was het groter dan ik had verwacht. Ik vond het voelen memorabeler dan het zien, dat weet ik nog wel :D
|
ik was vooral verbaasd over hoe hárd hij nou echt werd, ik kon me daar toch echt niets bij voorstellen... tot aan toen dus :D Ik weet het ook niet meer precies eigenlijk. Ik was 19
|
Citaat:
|
Toen was ik niet zo oud, denk ik. Ik had er verder geen speciale gevoelens bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dacht wauw, is da mijn schuld ?
|
Vond het dood eng en erg fascinerend om het zo ineens in stijve toestand te zien :o
Weet wel nog dat ik het een stuk leuker vond als hij stijf was dan slap en ik het dus leuk vond om hem steeds stijf te maken... waarschijnlijk vond hij dat toen niet altijd even tof, arme jongen :p Toen was ik 16 en het is nog steeds even leuk om te doen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet meer wat ik dacht trouwens. Wrs iets van 'raaawwrrr' of 'nomnomnom'. |
Citaat:
Ik was net 14. |
[QUOTE = Lydia Field; 29675468] ah Gussie [/ QUOTE]
He was so small (or large): D |
Ik dacht damn wat geil, daar wil ik paardje op rijden.
|
Ej, dat kan ik ook :)
dat d8 ik, denk ik xD |
Citaat:
|
[QUOTE = Qimm; 29676198] I was particularly surprised at how hard he really was, I could really nothing there to introduce ... So until then: D I do not really remember exactly. I was 19 [/ QUOTE]
ja dat had ik ook :D |
Nou bij mijn eerste stijvepiemelervaring was het donker. Maar ik had alleen gevoeld dus. En ik vond het heel bizar en echt heel heel goor. Een beetje als een ijzeren stang met een vies kleverig rubbersiliconenlaagje. Echt brrrr. :(
|
Zien weet ik niet meer, maar voelen wel. Het was een 'whuuuu :eek::p'-ervaring.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja blijft leuk om te doen ;) |
Toen ik voor het eerst een stijve penis zag dacht ik vooral: Wat heb ik mis gedaan en hoe krijg ik hem weer normaal?
Of het was: EINDELIJK! En nu keihard trekken YEAH! |
Ik voelde er 1 voordat ik er 1 zag, en dat vond ik wel spannend
|
Ik kan me de eerste keer niet herinneren en ik heb ook geen idee meer wat ik toen dacht. Waarschijnlijk heb ik me heel verbaasd afgevraagd wat ik ermee moest en ben ik het in het seksualiteit boek dat ik van m'n ma gekregen heb op gaan zoeken.
|
doe ik dat? geil. :O hahaha.
|
Als ik mijn moeder moet geloven stond ik als klein meisje met mn pa onder de douche, gleed weg en... nou ja.. je raadt het al..
Zelf weet ik er echt niks meer van :P |
Heb eerst ook alleen gevoeld, vond maar vreemd ding. Durfde er weinig boeiends mee te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de eerste keer dat ik pijpte trouwens veeel memorabeler. Ik vond het raar ruiken en ik schrok me helemaal te pletter omdat er een soort draadje aan het uiteinde zat. Maar dat was dus de voorhuid. en dat lijkt helemaal niet op een draadje. Maar ik griezelde er helemaal van. :(
|
Dat vond ik ook wel een aparte ervaring ja en ik was ook echt sukkelig bezig en ik zei de stomste dingen. :D
|
Citaat:
|
:D:D
|
"JEUZUS! Dit ga je niet menen!!!!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de beginpost staat ook nergens dat het per se om een stijve moet gaan :P |
Citaat:
|
It's alive!!!!!
|
Citaat:
|
ik was trouwens 14
|
of nee 13 zelfs bijna 14
|
Off-topic reacties zijn weg, verder ontopic blijven graag.
|
Ik was 16 en vond het volgens mij wel leuk. Kan me nog wel herinneren dat ik er maar aan bleef zitten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ah shit, nu moet ik op een andere manier leren rukken..."
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |