![]() |
Windows Live Messenger 2009 werkt niet. (Windows XP)
Hoi,
Ik kreeg zojuist de melding dat ik per se MSN 2009 moet installeren om in te kunnen loggen op MSN. Deze had ik juist nog niet geinstalleerd omdat de beta versie het niet deed bij mij; hij meldde me gewoon niet aan. Ik dacht, nja definitieve versie, verbeterd etc, nu zal hij het wel doen. Maar hij meldt me weer niet aan? Krijg geen foutmelding, hij houdt gewoon op met aanmelden na een paar seconden. Ik heb Windows XP En serienr van msn is 14.0.8089.726 Ik had al wat gegoogled en bleek dus idd dat deze melding er wel aan zat te komen. Wie kan me verder helpen? :) En als het iets met systeem instellingen e.d is, wil je het dan pls stap voor stap uitleggen? Alvast bedankt :) Gr, Annelijn |
Deïnstalleren en opnieuw installeren al geprobeerd? Het is te vinden bij Configuratiescherm > Software onder Windows Live Essentials.
|
Had ik vorige keren al geprobeerd ja, nu niet, maar kga er van uit dat als het toen geen zin had, het nu ook geen zin heeft..
|
Heb het voor de zekerheid toch maar geprobeerd; gedeinstalleerd, met ccleaner alle registerproblemen opgeschoond en opnieuw geinstalleerd.....maar het helpt niet. :(
|
hmm ik had ook zo probleem, je moet hem via Configuratiescherm > Software > Windows Live Essentials > Niet uninstal doen maar hem maken..dat hielp bij mij tenminste!
|
Heb ik geprobeerd, maar helpt bij mij helaas niet..
|
Kijk eens bij extra->opties->verbinding en klik op starten onder t kopje problemen met verbinding oplossen
|
Iemand op een forum zegt dat je contacts.msi moet installeren, dat je hier kan downloaden.
Lukt het dan nog niet, dan kan je nog altijd je chatverslaving stillen met alternatieve msn chatclients zoals pidgin en verschillende msn onlinechatsites. (daar vind je ook meer info over de geforceerde upgrade.) |
Huu, maar ik wil MSN, want dan kan ik die spelletjes doen waar ik verslaafd aan ben.
Ik ga je suggestie vanavond uitproberen. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik krijg geen error. Hij meldt me gewoon niet aan.. |
Ach je kan het altijd proberen.
En anders zoek je hier verder. :) |
ja, maar dat bestand opent niet..
ja allemaal topics met hetzelfde probleem, maar nergens zie ik een oplossing.. :s |
Oke, kort samengevat.. niemand weet hier een oplossing?
|
Oh dat contacts.msi hielp niet trouwens..
|
Draai je een firewall op je computer? Indien ja, zet die eens uit.
|
Ja, windows firewall. Had ik al uitgezet idd, maar helpt ook niet :(
Hij geeft wel heel soms een foutmelding van dat windows live communications platform ofzo. En dan loopt ie vast. Maar die melding krijg ik niet elke keer. |
Citaat:
|
Heb je een aangepast thema op je computer (dus niet het standaard XP thema)? Ik lees dat dat voor problemen kan zorgen met dat Windows Live Communication Platform.
|
waar kan je dat instellen? Ik heb gwn die zilvere balk, met die groene start menu knop.. van windows zelf zeg maar.. verder geen vervangende icoontjes van deze computer/prullenbak/etc..
Ik heb nu als vervanging Pidgin.. Maar ik vind het een stom en irritant programma. Ik wil MSN damn it :P |
Nee, dan is dat het niet.
Ik kwam ook nog dit tegen als mogelijke oplossing: Citaat:
|
Nee, helaas.. nog steeds hetzelfde.. :(
|
:( Je zou nog even kunnen scannen met Malwarebytes Antimalware om uit te sluiten dat het een spywareprobleem is. Ik las ook ergens dat AVG dit soort problemen kan veroorzaken, dus als je AVG draait is het misschien de moeite waard om dat uit te schakelen.
|
AVG heb ik idd, maar t uitzetten helpt niet.
Omg, ik kan dit echt niet uitstaan als ik niet weet waardoor het komt :P ik ga dat malwarebytes ff proberen |
hmm dat malwarebytes helpt ook niet. hij had wel geinfecteerde objecten gevonden maar dat heeft geen invloed op t functioneren van MSN.. :(
|
Yaaay! Het is me eindelijk gelukt :D
Mede dankzij Marcade! Topic mag dicht. :) |
2x Gefeliciteerd. En je hebt het antwoord zelf gevonden ;-P~
|
ja maar jij zei dat ik dat logfile moest aan maken :P
|
Wat was de oplossing dan uiteindelijk? Misschien leuk om te vermelden. ;)
|
Ik moest in mn task lijst, bij processen "nsvcappflt.exe" beëindigen..
|
dat is van nvidia forceware network manager.. daar heeft WLM 2009 een conflict mee, dus dat heb ik gedeïnstalleerd..
|
Ah! Zoiets vond ik inderdaad ook nog via Google :o Fijn dat het nu werkt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |