![]() |
naakt zijn/ recreeeren vertel jou ervaring/ of mening
zelf ga ik wel eens naar een naaktstrand omdat ik daar de jongste ben vraag ik me af of jullie ook de behoefte hebbeb en of jullie ook gaan. en op welke leeftijd je ben begonnen zelf ben ik begonnen op mijn 13e
|
Ik ga wel es naar een naaktstrand bij een bepaalde zwemplas, maar da's meer per ongeluk en ik hou gewoon m'n bikini aan. Vind de mensen daar ook maar eng, er lopen vooral veel blote mannen de hele tijd rondjes. Laatst stond een kerel zich gewoon af te rukken terwijl hij naar mijn vriendje en mij aan het staren was, open en euh nou ja, bloot dus :eek:
|
Citaat:
|
Yea right.
Nee, die behoefte heb ik eigenlijk nooit. Ik ben wel een aantal keer op een naaktstrand geweest overigens, dat was makkelijker i.v.m. onze honden, maar ik houd er mooi kleding aan. |
Mijn oom en tante gaan wel eens en die zeggen altijd voor de grap dat ik een keer mee moet gaan:P maar ze zeggen er wel dan serieus bij dat er veel (vooral meisjes) van mijn leeftijd gaan maar ik ben zelf nog nooit geweest:P
|
Ik vind naakt in de sauna wel genoeg eigenlijk.
|
Ik ga nooit naar naaktstranden aan openbare zwemvijvers, want daar zit het vol engerds. En gezien het feit dat dit topic op seksuliteit staat terwijl een naaktstrand niets met seksualiteit te maken zou moeten hebben, denk ik dat jij ook een engerd bent.
|
Citaat:
|
Van de enge kijjkers ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee bah/.
|
Citaat:
|
Ik hep ook geen vlauw idee.
|
Citaat:
Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. |
Ik blijf me ongemakkelijk voelen in de sauna, al is iedereen lelijker, ik ben veel te onzeker over mijn lichaam. Brr.
|
Nee, naakt recreeëren is absoluut niks voor mij. Ik ben al onzeker met kleren aan, laat staan met kleren uit.
|
ik voelde me eigenlijk direct gemakkelijk in de sauna, nou ben ik ook een makkelijk mens geloof ik.
|
Citaat:
Naakststranden, nee bedankt. Te jong & totaal geen zin in. |
joh of ik nou van top tot teen aandachtig wordt bekeken met of zonder kleren aan... dat maakt me beide zenuwachtig
|
Citaat:
Das toch niet normaaaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik douche altijd naakt.
|
Citaat:
dus jij ging op de 13e al in je eentje naar het naaktstrand? omdat je zegt dat je nog nooit iemand het gevonden om mee samen te gaan ? |
Citaat:
Hoe oud ben je eigenlijk? |
Citaat:
maar ik ben er juist niet van tenzij het een leuke vrouw is ! |
Citaat:
|
Voor het eerst naar zo'n saunacomplex geweest zaterdag. Was in Houten met vrienden/collega's van me, op zich wel geinig. Ik had niet veel nodig om aan het naakt rondlopen te wennen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |