![]() |
melding maken van ongepaste berichten
Dat kan door het naziknopje en op m&m, maar dat mag ook door de fb van het betreffende deelforum persoonlijk een berichtje te sturen toch?
kusje, fizzle |
Natuurlijk :)
|
tof! :cool:
|
Ik vind de term "naziknopje" trouwens wel heel verkeerd gekozen. Het geeft een negatieve lading aan een handige knop.
Is het gebruik van die knop erger dan een bericht op m&m of achter iemands rug om een forumbaas pm'en? |
die knop is juist heel handig, posten op m&m of iemand pm'en kost te veel tijd en is omslachtig, dit is een klik en een woordje "spam" intikken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat dat er mensen van weerhoudt er op te drukken.
|
Citaat:
|
In het kader van de actuele discussie: is mijn anonimiteit wel gegarandeerd als ik het M-knopje gebruik of worden daar ook stiekem rapporten over bijgehouden?
|
Er wordt automatisch een topic geopend op een afgesloten subforum. Dat ziet er dan zo uit:
Citaat:
Wanneer User2 een waarschuwing of ban zou krijgen voor de gerapporteerde post, wordt niet vermeld dat dit besloten is omdat een post gerapporteerd is. Andere leden krijgen dus nooit te weten dat hun post gerapporteerd is. |
Nu we het er hier toch hebben, puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel van die meldingen krijgen jullie per week ofzo?
|
Deze week zitten we tot nu toe op 16 topics (er kunnen meerdere meldingen van gemaakt worden, gaat in hetzelfde topic en ik heb niet ieder topic zitten doorzoeken :p). Vorige week waren er 28 topics.
Als je echt wilt weten hoeveel meldingen er waren moet je even wachten op Wolter, die heeft het vast in een tabel staan ;) |
Tof systeem wel (Y)
|
Zeker! Het werkt erg handig. Vooral de naamzoek is voor ons als fb's heel makkelijk.
En ik vind dat er ook echt goede posts doorgegeven worden. Edit: ja of slechte posts natuurlijk, 't is maar net hoe je het ziet ;) |
@ Dittrich: nog bedankt. was niet bang voor wraakacties hoor (er had een knipoog in mijn bericht gekund) maar wel leuk om te zien hoe het werkt bij jullie:)
ben over het algemeen ook wel tevreden over deze functie (y) |
Ik heb net ook het naziknopje gebruikt :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |