Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=83)
-   -   Betoog: HELP (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1772340)

Mariee-k 17-09-2009 14:15

Betoog: HELP

Jeeee.....
Ik moet mijn betoog houden
ik wil het over dat ik het vervelend vind dat mensen over het fietspad lopen (bij ons in de stad) terwijl er naast voetpaden zijn (2)
weten jullie misschien tegenargumenten :confused:
k heb volgens mij wel een moeilijk betoog qua tegenargumenten:s
HELP ME! THX

Archont_temp 18-09-2009 19:47

Iedereen is vrij te lopen waar hij wil.

Mariee-k 19-09-2009 14:19

srry allemaal ik heb een ander onderwerp gevonden maar daar mogen jullie wel op reageren:
Ik ben tegen de baarmoederhalskanker prik

Micromensje 19-09-2009 18:50

Ik niet, het beschermt je een groot deel van je leven. Heb het zelf ook gehad en ben er erg blij mee. Liever beschermd dan onbeschermd en doodgaan aan iets dat voorkomen had kunnen worden.

Mariee-k 20-09-2009 09:50

maar je word toch als een experiment gebruikt ze weten niet of het werkt
en als je nou geen wisselende relatie's hebt (en als jou vriend je goed wast(hihi)) dan gebeurt er niks
ik zal het alleen doen als het in de familie voorkwam

Micromensje 20-09-2009 13:36

Dat is bij mij ook het geval. Ik ben al mijn hele leven happy single, vind het prima en dus heb ik die prik gewoon gehaald.

Shalisa 21-09-2009 11:28

Citaat:

Mariee-k schreef: (Bericht 29678694)
Jeeee.....
Ik moet mijn betoog houden
ik wil het over dat ik het vervelend vind dat mensen over het fietspad lopen (bij ons in de stad) terwijl er naast voetpaden zijn (2)
weten jullie misschien tegenargumenten :confused:
k heb volgens mij wel een moeilijk betoog qua tegenargumenten:s
HELP ME! THX

Als er in het verleden ongelukken door zijn gekomen is dat een heel sterk tegenargument. Als je een betoog geeft dan moet je inspelen op de emotie van de mensen die luisteren. Dit is een gouden tip die ik je kan geven.

Commando 21-09-2009 21:33

Het antwoord 'nee dat doe ik zelf ook' kan dubbelzijdig worden opgevat?

Wat doe je zelf ook? Het fietsen of het lopen?

Mariee-k 22-09-2009 18:37

hoe kan je dit topic stil zetten want iedereen gaat nu op de verkeerde vraag antwoorden:|

T_ID 23-09-2009 17:16

Citaat:

Mariee-k schreef: (Bericht 29687289)
maar je word toch als een experiment gebruikt ze weten niet of het werkt

De tegenpartij zal je hierop afslachten, want de werking van het vaccin is aangetoond.
Citaat:

Mariee-k schreef: (Bericht 29687289)
en als je nou geen wisselende relatie's hebt (en als jou vriend je goed wast(hihi)) dan gebeurt er niks

De tegenpartij zal je hierop afslachten, want baarmoederhalskanker ontstaat niet door seks. Het ontstaat door het papillomavirus, waarmee 80% van de mensen ooit besmet is geweest of is.

Je hebt eigenlijk een extreem lastige stelling, want de tegenstanders van die vaccinatie bestaan puur uit religieuze freaks en paranoïde figuren die overal een samenzwering in zien.

Echte argumenten zijn er niet. Hoogstens kun je betogen dat het aantal gevallen en doden door baarmoederhalskanker zo laag is dat je niet iedereen hoeft te vaccineren.

Ik zou je vanwege dat tevens waarschuwen dat je moet oppassen met bronnen zoeken. Geruchten zoals dat het vaccin gevaarlijk zou zijn, zijn gewoon pure leugens. Je verliest het zwaar als je je daarop gaat beroepen.

Mariee-k 27-09-2009 10:14

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 29697798)
De tegenpartij zal je hierop afslachten, want de werking van het vaccin is aangetoond.
De tegenpartij zal je hierop afslachten, want baarmoederhalskanker ontstaat niet door seks. Het ontstaat door het papillomavirus, waarmee 80% van de mensen ooit besmet is geweest of is.

Je hebt eigenlijk een extreem lastige stelling, want de tegenstanders van die vaccinatie bestaan puur uit religieuze freaks en paranoïde figuren die overal een samenzwering in zien.

Echte argumenten zijn er niet. Hoogstens kun je betogen dat het aantal gevallen en doden door baarmoederhalskanker zo laag is dat je niet iedereen hoeft te vaccineren.

Ik zou je vanwege dat tevens waarschuwen dat je moet oppassen met bronnen zoeken. Geruchten zoals dat het vaccin gevaarlijk zou zijn, zijn gewoon pure leugens. Je verliest het zwaar als je je daarop gaat beroepen.

je hebt wel gelijk maar ik vind het toch moeilijk
ik ben echt tegen dit vaccin maar misschien ga ik voor het betoog gwn even voor zijn:D
dat is dan makkelijker misschien
maar ik twijfel heel erg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.