![]() |
Blond behaard
Hoi daar!
Misschien een aparte vraag, maar naast mijn hoofdhaar zijn mijn armen en benen nogal (licht)blond behaard. Ik heb een redelijk donkere huid, dus dat zie je goed. Vooral mijn benen hebben vrij lange en blonde haartjes. Als jongen ben ik zeker geen voorstander van scheren, maar heb armen en benen wel s wat geschoren. De haren kwamen alleen erg snel terug! Ook verven oid lijkt me niks. Ik merk (zeker in de zomertijd) dat regelmatig mensen r naar kijken, ook bij t sporten. Schaam me r wel eens voor. Iemand een idee? |
Ik ben zelf blond, heb blonde haartjes (LIKE OVERAL) dus ook blonde wenkbrauwen e.d.
Ik heb een idee: Niet Zeuren >: ( wees blij dat je een beetje uniek bent. Je haartjes verven lijkt me idd nogal vervelend en ik betwijfel of mensen ernaar kijken met het idee van ''OMG KIJK EEN WITTE CHIMPANSEE'' maar meer uit interesse. Just My 2Pence. succes. |
Bij mij in de klas zit een jongen, die heeft ook hele lichte haren, en dus ook op zijn benen. Hijzelf maakt zich er niet zo druk om, en dat is ook nergens voor nodig. Je wordt zo geboren, en je doet er niks aan. Niks om je voor te schamen ;)
|
Jeetje, kan je je nu ook al schamen voor blonde haren. Ik dacht dat iedereen juist altijd graag blonde haren wilde hebben. Dus kop op, niks mis met blonde haren, mensen zullen jaloers op je zijn.
|
als iets opvalt, kijken mensen. maar dat betekent toch niet dat je voor gek loopt?
|
ik zie het probleem niet - da's toch juist mooi :confused:
|
:confused: Blonde haartjes op een zongebruinde huid, een van de zeven schoonheden!
|
ik denk dat ze kijken omdat het gewoon überleuk is!! Ikzelf vind het tenminste altijd veeeel beter om behaarde mannenbenen/armen te zien dan van die mannen met bijna geen haar!
wees trots! |
Enig idee is tóch afscheren. Of er mee leren leven ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |