![]() |
Wat saai zeg! #696
;)
|
Katje 51
Lisa 44 fizzle-fluffy 43 Dark Phoenix 37 imène 36 Rationeel 33 Barabas 31 Chick Rock 31 Pippeloen 28 Jaeger 27 Trimm Trabb 17 ecnelis 14 DmCraanen 14 Tink* 13 Havock 12 Stefenootje 12 Kunst 7 Neko* 7 flyaway 6 Martiño 6 Allure 5 Paranoide 4 Kazet Nagorra 4 drukknoopje 4 Missy 3 TopDrop 3 Philosophy 3 ggcy8 3 Quis 2 Archont 1 |
Sorry voor mijn dieren-spam, maar dit is zo lief OMG!11!!!
http://cuteoverload.files.wordpress....pg?w=560&h=443 |
:'(:'(:'( Ik kan het liefheidsgehalte niet aan :'(:'(:'( Ik wil hem bij me hebben, en voor altijd voor hem zorgen. <3
|
-o-
|
:D
|
Ik ga later best veel huisdieren nemen. Sowieso een kat, en een konijntje. <3
|
Nou moet ik weer denken aan mijn kat die dood is. :( Ze was zo lief.
|
:o
|
hey schattepetatjes van me!
|
hoi lieve Rationeel
|
ik moet met een hand typen, de andere arm daar ligt Christiaan op te slapen. Het is heel schattig. <3
|
:D
al naar de kermis geweest? want dat ding op het plaatje in het vorige topic staat daar dus :) |
Nee, LL wilde eigenlijk niet, en ik ga ook niet alleen.
:( |
Citaat:
|
vorig jaar hadden ze zo'n centrifugeding waarin je tegen de wand wordt gedrukt. toen had iemand lekker lopen kotsen tijdens mijn rit, dat was best mooi :)
|
Citaat:
Ik ben tijdens zulke attracties ook meestal wel bang dat er iemand over me heen kotst. :| |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar er ligt een kruik ongeduldig op me te wachten, braaf mijn bedje opwarmend <3
en morgen gaat mijn vriendje mijn bedje weer opwarmen!!!*O**O**O**O* |
Dat was trouwens een ik ga slapen welterusten - post. welterusten dus! :)
|
maar het was echt geweldig: die kerel had al zijn kracht bij elkaar gespaard om nog zijn nek een beetje van de wand af te krijgen, zodat hij op de grond kon kotsen. alleen daarna begon het dus langzaam omhoog te kruipen, tegen de wand op, en toen kon hij helaas niet meer op tijd wegkomen :D
|
gadverdamme :'(
|
OHJA ik ging slapen. Nou welterusten!
|
Citaat:
|
Agossie, Stefanie. :D
|
Citaat:
Neemt niet weg dat het me een mooi tafereel lijkt. Zou ik ook eens willen zien (y) |
ouuhhmaaigooud me in top 5 :bloos:
|
Watte? :p
|
omg ik in top 5 (ik bloos)
|
de verveling is eindeloos
|
gaan er nog mensen naar breda barst morgen?
|
Mijn zusje.
Maar ik niet. :o |
Ik niet, want ik moet morgen twee opdrachten maken omdat ik zondagmiddag twee deadlines heb :):)
|
Hmm bruin pistoletje met boterzachte omelet met verse basilicum nomnomnom
|
Zet ik de tv aan, staat daar die achterlijke Popstars André halfnaakt bij Nachtegiel :|
(En toch blijven kijken om je zo heerlijk te kunnen ergeren, argh!) |
Hoi, ik kom net binnen. De buitenlandse studentes die ik moest begeleiden door Amsterdam zijn gaaf, (Y).
|
En nu ga ik maar een restant pasta eten.
|
vroeg ;x ;x
|
Dat is altijd het nadeel van een feestje op vrijdagavond, zaterdagochtend vroeg je bed uit om te werken.
|
Dan ga je lekker niet werken ;)
Ik heb in coma gelegen van 12 tot 9 :| |
Ik heb al spelletjes gespeeld met kleine kinder.
|
En noes, ik kan niet inloggen op lastfm :eek:
|
Ik ook niet:bob:
|
En ik heb net een pm van een chick en die kan ik nu niet lezen :(
|
Hè noes nu moet je de chick laten wachten. :huil:
|
Wat ben je toch een last.fm player, Barabas.
|
IK HEB GESHOPPED en leuk dat het was!
Met een groepje marokjes geklessebest, een alto afgewezen, niet normaal lang naar een broek gezocht, een geweldig vest van de ***** en M, een ring to rule them all en een sjaal. Martiño naamzoek: leuk he!? |
Geshopt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |