![]() |
Stel dat jij €47,21,- had, wat ging je dan kopen?
TS begint:
Ik denk dat ik dan nog even ging doorsparen en als ik uitgezwangerd ben, nieuwe schoenen ga kopen. |
Dat heb ik al en dat laat ik op mijn rekening staan.
|
Citaat:
|
eten
|
Boek kopen over de geschiedenis van Japan voor 33 euro.
|
wiet.
|
Ik zou alleen iets kopen als ik ook daadwerkelijk is nodig had, anders had ik het gewoon op mijn rekening laten staan.
|
Bedoel je aan 't begin of 't eind van de maand? Dat zou voor mij nogal wat uitmaken :D.
|
een dvdbox van 3rd rock from the sun halen (season 3) en een bosje bloemen voor iemand
|
Een game voor mijn wii
|
Als ik het niet hoefde uit te geven, storten op mijn rekening. Als ik het nu moest uitgeven, waarschijnlijk eten bestellen, omdat ik geen zin heb om te koken.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind het grappig hoe het wordt geschreven het bedrag in de titel maarja :( |
Bier.
|
Een DVD-box van Scrubs! Wat een super serie! En van de rest? Daar koop ik een hele grote zak snoep van en ga ik uitdelen op het Centraal Station van Zwolle! :D
|
Ik zou waarschijnlijk een cd of twee inkopen of een serie doctor who op dvd kopen op internet. :o
|
Ik zou boeken kopen.
|
Boeken, dvd's, schoenen. Wat niet?
|
Citaat:
|
ramsj
|
Citaat:
;) Kiezen is ook een optie. |
Een jurkje :bloos:. Tenzij het dus begin v/d maand is, dan voedsel&sparen.
|
Klusspulletjes. Witte verf hebben we toch nodig voor de plafonds, de rest komt later wel even als we uitgezocht hebben wat we willen hebben (maar dat is wel wat meer dan €47,21).
*zing* Een eigen huis... :cool: |
4 Aandelen NSI of 1 aandeel Wereldhave Belgium
|
Een maand lang koffie :y
|
Pre-order bij amazon:
Charlie Brooker - The Hell Of It All (boek. 8,30 pond) Dylan Moran Live - What It Is (13 pond) en ook nog: Hyperdrive series 1+2 (17 pond) The IT Crowd - Series 3 (7,68 pond) |
Citaat:
|
Waarom dit eigenaardige bedrag? :D
Als iemand mij dit bedrag zou geven en zou zeggen 'hier koop daar maar iets leuks van' (zoals je iemand geld geeft bij een verjaardag, bijvoorbeeld), dan zou ik er een horloge van kopen, want ik wil graag een nieuw horloge, en de meeste horloges die ik leuk vind zijn zo'n 35-50 euro, dus dat komt mooi uit. |
Citaat:
En voor iedereen die zich afvraagt of het 't einde van de maand is of niet, het is geld wat je mag uitgeven aan iets wat je eigenlijk niet per sé nodig hebt. Einde van de maand dus. :y |
Ik zou allemaal zijde en linnen kopen en heel veel borduurgaren en allemaal mooie servetten maken als kerstkadootjes voor papa en verder zou ik het ringenkussen voor mama en mama afmaken.
|
Ik heb gisteren een boekje gekregen met patronen voor lappenpoppen en knuffelstuff, dus nu ga ik op de markt leuke stofjes en knoopjes en bandjes en garen en lintjes kopen op een lappenpop à la Miekje van te maken *o*.
|
1/3 van m'n ticket voor Bangface!!
|
Een nieuwe broek.
|
Cd's
|
Een aantal manga's of nieuwe kleren ofzo. Of een dagje uit met m'n vriend. Keuzes.:p
|
beleggen(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eventueel beetje bijkopen ....
|
Citaat:
|
Jongens rustig ... impulshandelen kost je nog meer geld :mad:
|
Citaat:
|
verstandig:o
|
Citaat:
het komt wel weer goed, volgende week knallen we gewoon weer door de 315 ;) |
cashen mannen!
|
Citaat:
Waar moet de kracht vandaan komen om te stijgen? |
derdekwartaalcijfers
maar laten we maar verder gaan in het beurstopic, anders wordt iemand nog boos op ons :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
cadeautjes voor mijn nichtje :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |