![]() |
MBO-ers vinden school saai
Hallo allemaal,,
Vanochtend in de trein las ik de krant (Metro) en daar stond een opmerkelijk artikel in. Mensen die op het mbo zitten vinden hun school vrij saai. Althans, dat zegt een vrij hoog percentage van de scholieren. Ook wordt er niet fatsoenlijk door leraren gecontroleerd op aanwezigheid. Zo blijven veel mbo scholieren weg en krijgen nooit iets te horen van hun verzuim. Graag wil ik jullie mening wel eens weten. Ik zit zelf op een grafische mbo school in Eindhoven en ik vind het alles behalve saai. Soms zijn er wel wat slordigheid foutjes op school, maar dat kan gebeuren. Wat is jullie mening hier over? |
Ik zit dan niet op een mbo maar ik vind school ook saai.
|
Ja eh, dan gaan ze toch iets doen wat niet saai is?
|
Ach, zijn mbo'ers niet op een leeftijd dat ze zelf een beetje verantwoordelijkheid moeten leren?
|
Dit topic gaat niet over de spelvaardigheid van de TS.
OT: Ik denk dat het controleren op aanwezigheid en het verplicht stellen van lessen effectief is. Ze doen dit zelfs op de Universiteit nog, dus waarom niet op het MBO. Ik denk echter dat het op het MBO wel kan leiden tot uitval, dus of het echt werkt is de vraag. Offtopic: Tof dat je hier een topic over opent! Welkom op scholieren.com! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het een van de effectiefst methoden is om te zorgen dat mensen vakken halen. |
MBO zal wel saai eenvoudig zijn, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Ik moet het nog ff aanzien tot nu toe vind ik het niet echt saai:P niet dat het moeilijk is maar gewoon de lessen zijn beter ingedeeld ED.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |