![]() |
Wie zou mij een goede rock band aanraden.
Wie hier zou mij een goede rock band kunnen aanraden? Ik vind de volgende bands heel erg goed, misschien dat jullie hierdoor een idee krijgen van welk soort rock ik houd.
Linkin park Disturbed Bullet for my valentine Skillet Threedaysgrace Hoobastank Breaking benjamin The rise against Thousand foot krutch The offspring Chevelle Korn Sum 41 Sr71 3doorsdown 30 seconds to mars Dope Simple plan Hollywood Undead Escape the fate Jimmy eat world Te luisteren bands: Incubus Weezer AFI Alvast bedankt. |
blink 182
|
Die vind ik dus echt niks sorry.
|
Probeer eens Iron Maiden;)
|
Citaat:
Slipknot dan |
Ik hou van alles en nog wat, maar voornamelijk rock en dan in de richting van de bands die ik net heb opgenoemd.
Iron maiden is ook niets voor mij. Slipknot vind ik te hard , maar 1 liedje spreekt mij wel aan, maar die is dan weer te veel van het goede. http://www.youtube.com/watch?v=NrO83v6X8lI Deze hierboven. Nog suggesties? |
deftones, incubus? Weezer?
|
Die deftones vind ik niks sorry. Incubus en Weezer vind ik geweldig(y). Die komen meteen op me telefoon.
Verder nog suggesties? |
Rage Against the Machine, AFI, Mudvayne?
Geen goede rock, maar wellicht wel wat jij zoekt. |
Hollywood undead? Totaal niet mijn ding maar misschien iets voor jou?
|
Hollywood undead, die ken ik, heb alleen 1 nummer van hun gehoord en die vind ik echt goed:D. RATM vind ik niet goed teveel rap. AFI vind ik weer wel goed:D. En Mudvayne vind ik niks sorry.
Ik ga mijn lijstje updaten. Bedankt voor de suggesties. Nog meer goede bands? Ik hoor het graag. Kennen jullie ook bands in de richting van BFMV? AUB geen atreyu, die vind ik echt totaal bagger. No offence. Ik vind screamo muziek echt 3 keer niks (n). |
At The Drive-In.
|
Queens of the stone age, dessert sessions, kyuss, eagles of death metal, fu manchu, screaming trees, mondo generator, masters of reality, etc/.
|
black sabbath dude, en dan vooral vol 4 checken (Y)
|
Green Day? Luister dan eerst een paar oude en dan een paar nieuwe nummers, zit nogal wat verschil in namelijk.
|
Journey
|
fall out boy
vooral Thanks for the memories oja de band Good Charlotte niet vergeten |
Citaat:
|
Fall out boy ken ik, en met Green Day begon mijn smaak voor dit soort rock eigenlijk mee. Boulevard of broken dreams (y). Het nummer 'beat it' van fall out boy vind ik vooral leuk en goed muziek. Beter dan het origineel om eerlijk te zijn.
Ik heb een heel waslijst aan rockbands van jullie ontvangen, dat wordt morgen tijd vrij maken om een aantal liedjes per band te luisteren. Bedankt! |
|
Ik heb nog nooit eerder gehoord van grunge of nu metal. Blijkbaar is dat dus mijn rock smaak. Bedankt voor de links!
|
|
Daarnaast krijg je als je je aanmeldt op last.fm (www.last.fm) tips op basis van wat je luistert.
|
burzum
|
Boris
|
heb je eigenlijk al Queen geprobeert want dat zijn natuurlijk de masters.
|
Alles waar je naar luistert is schatplichtig aan Faith No More.
|
Lekker lied, beetje te rustig naar mijn mening, maar zeker een topper. Ik ga nu wel Queen proberen, heb er niet echt tijd voor gehad sorry.
|
En wat vind je van Godsmack? Ik vind dat redelijk op disturbed lijken. Wel ok..
|
lynyrd skynyrd, the doors.
|
Ik vind dat godsmack er helemaal mag zijn hoor. Ze hebben top nummers. Je kunt ze alleen niet echt vergelijken met Disturbed, want Disturbed is heilig;).
|
Static X
|
Citaat:
|
Pantera (Y)
|
Citaat:
met ''Lifestyle of the rich and the famous'' als mooiste hit |
mighty mighty bosstones (A jackknife to a swan)
solid rocket boosters SR71. Hoe ken je die?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
McFly ! Het laatste album Radio:ACTIVE ! is een beetje punk/rock achtig .... zelf vind ik um heeel goed !
|
Citaat:
|
jaa en?
|
alice in chains, pearl jam ,soundgarden, mother love bone, blind melon, candlebox etc etc
|
Black Sabbath
|
The All American Rejects maybe
of als je blink 182 niks vind, misschien wel Box Car Racer of Plus 44. Je kan nog The Plain White T's, The Starting Line, My Chemical Romance, Daphne Loves Derby, Death Cab For Cutie, Goldfinger, Mest, Rufio, Bowling For Soup, Sugarcult, Taking Back Sunday en Volbeat proberen. PS:Steppietje het enige album van Good Charlotte dat goed is, is het eerste (Self Titled) album. (Althans dat is mijn mening ;), maar wat je zei --> smaken verschillen) |
The Sisters of Mercy ;)
|
MUSE.
|
Papa Roach, Alesana, Adept, Black Veil Brides, Bring me the Horizon
|
Probeer eens Dream Theater of Chickenfoot
Orianthi is ook erg leuk, Motorhead (geen zin in trema's vanaf) Skid row, Atreyu, Black label society, Firewind, Alestorm |
ik ben zelf een grote fan van the black eyed peas.
maar daar moet je van houden van die muziek, dat is niet echt in te delen in n rock of pop soort volgens mij. |
Citaat:
Maar die jongste plaat is inderdaad heel stuk moeilijker in een vakje te krijgen. Er zit nog altijd wat hip Hop ook, maar ook enorm veel electronische pop en hier en daar eens een streep New wave gesampled... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |