Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Helemaal naar de kanker (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1772946)

Commando 21-09-2009 22:07

Helemaal naar de kanker

Wanneer was jij voor het laatst helemaal naar de kanker? Wat had je toen gebruikt (of wat niet) en wat had je toen gedaan, wat weet je er zelf nog van en wat wist je niet meer wat je later van je vrienden wel te horen kreeg?

Ik zal zelf wel effe beginnen. De laatste keer dat ik helemaal naar de klote was, is al een possje geleden. Gewoon een vette avond met een zooitje bier en toen we thuiskwamen nog wat kaas gevreten, 3 uur later stond ik uit m'n raam te kotsen van de kaas.

Ook een keer waren we in een tent en bier zuipen, zuipen en nog meer zuipen, nog meer zuipen en nog meer zuipen. enz enz. Toen hadden we op een gegeven moment uit baldadigheid alle schilderijen van de muur getrokken, op onze kop kapot geslagen en de tent verbouwd.

Sherlock 21-09-2009 22:10

Met vakantie al bijna een tray bier op daarna nog een kwart fles pasoa een paar flinke slokken smirnoff en 3 shotglazen whiskey damn wat was ik toen naar de kanker

MTpower 21-09-2009 22:29

Is alweer een paar jaar terug, van de alcohol...
Ik had toen geen contant geld bij en vroeg of ik een rekening kon openen, maar toen ging het bier nogal hard... Na 15 tot 20 halve liters kwam ik op het briljante idee om ook nog aan de tequilla te gaan. Vervolgens naar huis (proberen) te rijden, heb er nog littekens van :o
Achteraf toch wel grappig, hoewel ik het meeste alleen maar weer door verhalen

Nog eens een gelijk iets gehad, weet niet meer of het daarvoor of daarna was. Komt op hetzelfde neer maar dan was de tequilla vervangen door goldstrike en whiskey :o

Ben ook nog eens tegen de vlakte gegaan door een combinatie van wiet + alcohol, maar toen had ik niet echt het gevoel naar de kanker te zijn.

mrboot 22-09-2009 01:20

ooh ja na mn eerste grote feest, moh vorig jaar februari. met t bloed uit mn neus kon ik amper meer een zinnig woord uitbrengen op de terugreis.

Honk4gayrights 22-09-2009 02:21

De laatste keer dat ik geen speed gebruikte.
Zo'n 5maand geleden, tering, wat was dat verkankert.

m3tr01dm1nd3d 22-09-2009 08:03

Citaat:

Honk4gayrights schreef: (Bericht 29693095)
De laatste keer dat ik geen speed gebruikte.
Zo'n 5maand geleden, tering, wat was dat verkankert.

:D:D:D

Ontopic: Laatste keer was solstice 2009. Na 3,5 4fluor, 0,2 gram mdma en grammetje hash ging ik al behoorlijk hard, lijntje keta maakte het af-O- Maja, op dat moment ging het natuurlijk compleet prima, maar achteraf gezien was het allemaal wel op het randje:bloos:

Maja, moet eigenlijk zeggen dat zolang er geen alcohol in het spel is, ik me op het moment zelf nooit echt naar de kanker voel:p

$TR@NG3R 22-09-2009 16:20

Buh laatste keer naar de kanker qua kater was zeker na dit afgelopen weekend. Veel pep keta en alcohol naar binnen gewerkt.

Laatste keer dat ik onder invloed echt zwaar naar de kanker was was iets van drie weken terug. Aan het experimenteren met keta en echt teveel gepakt. Wist niet of ik nou chill ging, out zou gaan of op het punt stond om te kotsen

wann 22-09-2009 17:05

Oud en nieuw 2006-2007, onchristelijke hoeveelheden sterke drank (veel meer dan ik normaal zou trekken) gezopen/gevoerd op een lege maag terwijl ik pep op had (vandaar dus dat ik niet over m'n nek ging) en dan nog mdma er bij en nog meer pep en nog meer mdma en nog meer mdma. Ergens tijdens dit hele gebeuren ook nog een paar hijsjes van een joint met coke (waarom? :p) gehad, maar ik denk dat het effect daarvan verwaarloosbaar was. :p

Young Predator 22-09-2009 17:25

Vorig weekend.

Bier, bier, nog meer bier. Toen kwamen de shotjes,

Zat sochtends te shaken zoals Ozzy dat doet (n)

Het is dan ook lang geleden dat ik zoveel gedronken had, was weer een mooie herinnering waarom alcohol als hard drugs beschouwt wordt.

m3tr01dm1nd3d 22-09-2009 21:11

weinig ghbers op het forum:p

capibara 23-09-2009 11:14

Citaat:

Young Predator schreef: (Bericht 29694589)

Shaaaroon, the dog pooped on the carpet again!

Ir. de Narie 03-10-2009 02:20

Op LowLands 09,
donderdagavond, n paar uur na t inleveren van scriptie.
HARD zuipen in de 24uurs, de zatheid dempend met peppasta (op zich al heel fail :D). om n uur of 9 overmoedig (lees dus: bedoeld doch onbewust vrij zat) denken dat een heul klein beetje versnieuwe keta wel kan... ronddraaierij, lopen was er ff niet meet bij.
Maarja toe er eenmaal nogal wat opruimers en security begonnen op te dagen móést er zekerheidswege wel gelopen worden. Er is n foto van.. ergens.. kzal m opzoeken.
Aansluitend naturellement afwisselend gekotst, geslapen en gekotst tot n uur of 17.
Leermomentje :p

Afgezuen van vrijwel alle andere keren dat ik zo~veel te veel gezopen had denk ik dat ik zelden harder ge'kadaverd' heb.

wann 03-10-2009 10:00

Citaat:

Ir. de Narie schreef: (Bericht 29731452)
Op LowLands 09,
donderdagavond, n paar uur na t inleveren van scriptie.
HARD zuipen in de 24uurs, de zatheid dempend met peppasta (op zich al heel fail :D). om n uur of 9 overmoedig (lees dus: bedoeld doch onbewust vrij zat) denken dat een heul klein beetje versnieuwe keta wel kan... ronddraaierij, lopen was er ff niet meet bij.
Maarja toe er eenmaal nogal wat opruimers en security begonnen op te dagen móést er zekerheidswege wel gelopen worden. Er is n foto van.. ergens.. kzal m opzoeken.
Aansluitend naturellement afwisselend gekotst, geslapen en gekotst tot n uur of 17.
Leermomentje :p

Afgezuen van vrijwel alle andere keren dat ik zo~veel te veel gezopen had denk ik dat ik zelden harder ge'kadaverd' heb.

Had jij of Veroorzaak niet ook zo'n filmpje van een eerdere LL waarop een van jullie zo hard naar de kanker was? 's Ochtends toen het alweer licht begon te worden? :D

Tar Anárion 06-10-2009 09:06

Citaat:

Young Predator schreef: (Bericht 29694589)

Herkenbaar :(

Is alweer een tijdje geleden voor mij maar ik zat in ieder geval lekker thuis met een literfles whiskey die ik richting middernacht toch bijna op had, wat voor mij eigenlijk al wat te veel is. Net toen ik richting bed wou wankelen werd ik gebeld dat ik nog naar de kroeg moest. En ik was zo stom om te gaan... met een flinke bierconsumptie als gevolg :n

Ben op de terugweg ook nog achterover van m'n fiets gedonderd, waar ik me overigens niets van kan herinneren, waardoor ik de volgende middag wakker werd met de ergste hoofdpijn die ik ooit heb gehad en een kussen onder het bloed (y)

HTID 06-10-2009 09:50

Een keer met oud en nieuw ben ik eerst flink gaan zuipen, toen pep, toen weer zuipen, weer pep enz. en dat tot een uur of 7 ofzo. Toen ik wakker werd dacht ik hee dit valt wel mee, maar toen ik overeind kwam was het of mijn hoofd elke hartslag botste met een hamer. Natuurlijk ook kotsen na een tijdje, en heb tot 8 uur savonds in mijn bed gelegen.

En ik heb een keer na cokegebruik en allerhande andere troep een matras onbruikbaar gerendered doordat ik een bloedvlek van een vierkante meter uit mijn neus had gekregen (n)

Commando 07-10-2009 19:44

Citaat:

HTID schreef: (Bericht 29740973)
Een keer met oud en nieuw ben ik eerst flink gaan zuipen, toen pep, toen weer zuipen, weer pep enz. en dat tot een uur of 7 ofzo. Toen ik wakker werd dacht ik hee dit valt wel mee, maar toen ik overeind kwam was het of mijn hoofd elke hartslag botste met een hamer. Natuurlijk ook kotsen na een tijdje, en heb tot 8 uur savonds in mijn bed gelegen.

En ik heb een keer na cokegebruik en allerhande andere troep een matras onbruikbaar gerendered doordat ik een bloedvlek van een vierkante meter uit mijn neus had gekregen (n)

tsss...

Ja, *snuif* witte lijnen zijn dodelijk!!!

J-Stylez 07-10-2009 22:08

Hele lange tijd geleden een bad avond gehad,
We begonnen met whiskey 4 flessen met 3 man daarna wiet blowen als de malle moer,
Vervolgens hadden we flesje original 69' gedronken en maar alcohol blijven drinken

deadlock 09-10-2009 09:28

Dat verhaal vertel ik alleen IRL ;)

m3tr01dm1nd3d 09-10-2009 11:01

En ze gaan ver!:D

deadlock 09-10-2009 12:07

Citaat:

m3tr01dm1nd3d schreef: (Bericht 29751915)
En ze gaan ver!:D

Verhaal/verhalen, same difference ;)

Commando 09-10-2009 21:56

Zijn er nooit vrouwen die helemaal naar de kanker gaan of zijn geweest? Er reageren alleen maar mannen? Ik zou wel eens willen weten op welke manier en welke belevenis vrouwen hebben als ze helemaal naar de kanker gaan.

KingelDingel 21-10-2009 18:38

4 jaar geleden

Pannekoeketrut 24-10-2009 13:30

lowlands 2007
"helemaal naar de kanker"
7 dagen wakker van de speed, knetterleip op lowlands, peppara, mensen zien die er niet waren, niet tot nauwelijks gegeten die 7 dagen, blowen, drinken, 2 pillen, mensen horen praten, ogen in je achterhoofd, een echte kankerjunkenkop, lijkachtig kleurtje.
nou, na dat weekje heb ik het wel geleerd. :p

$moky 24-10-2009 15:29

een jaar geleden ik had samen met me ouders 7 flessen wijn gezopen (ik ik drink normaal bier)
en toen ook nog wat jointjes gerookt. ik weet nog dat ik de koelkast niet open kreeg.

ik heb die avond een partij staan kotsen en die volgende ochtend ook

Reverend 24-10-2009 18:03

8 jaar geleden. Ondanks keelpijn toch naar een of ander huisfeestje geweest, juist door die keelpijn proefde ik de 'vieze sterke drank' niet zo erg in mijn keel dus het drinken ging te makkelijk.

Dat was ook de eerste keer trouwens, heel leerzame ervaring. Herhaling niet van plan.

*oma* 25-10-2009 11:35

Ik heb vrij vaak dat ik de volgende dag de hele dag moet kotsen. Eén keertje is mijn avond geëindigd in een huilbui, omdat ik dacht dat ik een vriendin en een vriend (die ik al een poos niet meer had gezien) vrijwel niet had gesproken en meteen weg was gegaan. Maar eigenlijk heb ik heel hard met ze staan dansen, maar daar wist ik niets meer van. Ik was ook in de veronderstelling dat ik maar een paar wijntjes had gedronken :confused:. Dat soort avonden worden dan heel fragmentarisch. Eerst was ik daar en toen ineens daar en toen werd ik wakker, zoiets.

m3tr01dm1nd3d 25-10-2009 16:59

Citaat:

Pannekoeketrut schreef: (Bericht 29801574)
nou, na dat weekje heb ik het wel geleerd. :p

Ik heb nog wel een gevoel dat mijn leer momentje eigenlijk nog moet komen:bloos:
Maja, als je nooit meer dan 1 dag vrij bent test je jezelf ook nooit echt uit:bloos::p

Citaat:

*oma* schreef: (Bericht 29804098)
Dat soort avonden worden dan heel fragmentarisch. Eerst was ik daar en toen ineens daar en toen werd ik wakker, zoiets.

2 a 3 keer zo'n avond gehad, liever niet meer:bloos:

Micromensje 26-10-2009 20:03

Nooit. En ik ben er trots op.

maantje tuurt 27-10-2009 13:20

Een avond ongeveer een jaar geleden met heel veel drank(bier, rose), en daarna nog eens hard aan de sterke drank( wodka lime en tequila) Vervolgens 3 x in een nieuwe taxi moeten omdat je elke keer net na het wegrijden moet overgeven, portomonee weg, ruziemaken om redenen die je niet meer weet en dat alles te horen krijgen van vrienden de volgende ochtend.. not so nice.. :(
Of deze zomer op een heel fijn festival met teveel bier in de mik aan de pillen en dan in een zweefmolen.. toen gelukkig alles weer prima na een flinke sloot water eruit gooien (y)

mrboot 27-10-2009 14:47

Citaat:

maantje tuurt schreef: (Bericht 29811979)
toen gelukkig alles weer prima na een flinke sloot water eruit gooien (y)

een keer goed overgeven als je pillen/mdma op hebt kan erg goed werken inderdaad (y) hoor van meer mensen dat ze een beetje misselijk worden als de eerste effecten opkomen, maar als ze dan overgeven, dat het effect vol opkomt (langzame inslag) en dat het dan prima gaat. En nouja, als je dat ergens in een donker hoekje of op de wc ofzo doet is dat toch ook verder geen probleem :) heb er zelf nooit last van gelukkig ^^

gingeerkid 28-10-2009 19:05

laatste keer was dat ik speed gebruikten, met bier, bij een kraakpand, nouja, een villa wat leeg stond.
Na de hele nacht door te halen, zag ik allemaal witte konijntjes,
lopen kotse als een gek in me kamer toen ik thuis kwam,
maand later stonk het er nog naar -.-

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.