Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Bikini vs Lingerie. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1773037)

supergirl#1 22-09-2009 18:41

Bikini vs Lingerie.

Ik heb mezelf altijd de vraag gesteld waarom mannen wel in de zomer in hun blote bovenlijf mogen lopen, maar wij meisjes niet omdat het bij ons voor schut is.
Ik vind dat altijd wel oneerlijk...

Maar wat is voor jullie jongens nou eigenlijk anders?
Als een meisje in een bikini loopt is er niks aan de hand, maar zodra wij in een beha en ondergoed buiten komen heb je gelijk bekijks en roddels??
Zoveel verschil is er toch niet...

AzN 22-09-2009 19:27

Daar waar mannen in 'n zwembroek lopen, kijk ik er niet van op als er ook vrouwen in 'n bikini zijn hoor :confused:. En waar mannen in 'n korte broek komen, zie je vaak ook vrouwen in 'n bikinitopje en 'n kort broekje of rokje (bijv. op straat of in winkels).

Vrouwen die in lingerie rondlopen trekt idd m'n aandacht, maar niet méér dan mannen in 'n boxershort hoor :O.

Reverend 22-09-2009 21:19

Oh, ik weet zeker dat een overgrote meerderheid van de mannen vóór topless bitches zijn. Daar ligt echter dus ook het probleem.

White Trash 22-09-2009 21:51

Zijn er ook topics van je die niet borsten gerelateerd zijn? :D

Maar wat die ruige thug boven mij zegt, topless bitches (Y)

Rivka 23-09-2009 16:53

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 29695673)
Zijn er ook topics van je die niet borsten gerelateerd zijn? :D

Volk 23-09-2009 19:03

Dat mensen niet in lingerie naar het strand gaan ligt volgens mij aan het feit dat lingerie toch wel een heel stuk pikanter is dan een bikini. Daarbij is het ondergoed, en er hóórt dus iets overeen. Heb je dat niet dan ben je niet aangekleed. Bij een bikini is het geen ondergoed maar gewoon (bad)kleding. Je hebt dus niet te weinig aan maar bent gepast gekleed.

Nona 24-09-2009 09:30

Het is natuurlijk wel zo dat mensen niet zo even een pashokje uit lopen om ondergoed voor de spiegel te bekijken, terwijl ze dat met badkleding zo nu en dan juist wel doen. Ik ga erin mee uit puur conformisme, ik heb geen zin om de discussie aan te gaan of vreemd aangekeken te worden. Maar natuurlijk heb je gelijk, het is niet zo dat er met lingerie echt veel meer te zien is dan met badkleding. Ik ga er dan ook nuchter mee om, als ik eens ergens ben waar weinig pricavy is om me om te kleden doe ik ook niet of het heel sensueel is dat mensen mijn ondergoed zien zodra ik dat doe. Het is niet anders dan badkleding, en daar mag "iedereen" me ook in zien.

fizzle-fluffy 24-09-2009 17:33

Nou, het is eigenlijk wel gelijk, als een jongen in beha buiten komt is het ook een schande!

Ik begrijp het trouwens wel. Ik draag geen bikini's maar badpakken, van die jaren '60 dingen, want dat staat mij beter, en dat is toch echt wel verhullender dan mijn piepkleine kanten ondergoed.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.