![]() |
De Badgasten
Ik zap hier net langs: een nieuw improvisatieprogramma van BNN? Iig een stukje leuker dan de Lama's zo te zien (maar dat is niet zo moeilijk).
Wel hebben ze een paar stomme onderdelen, zoals het Groene Scherm (met getekende animaties die elke vorm van eigen fantasie de kop in drukken (n)) De cast is een stuk beter dan die van de Lama's. Er zit er zelfs eentje bij die op Ryan Stiles van Whose Line lijkt :D |
Hmm. Dat klinkt me allemaal behoorlijk failerig in de oren. Maar ik ben sowieso niet bepaald een fan van Nederlands improvisatiecabaret.
|
Ik vond dat scherm ook een beetje jammer, tegelijkertijd was dat juist hetgene waardoor ze anders waren dan de Lama's, hmpf...
|
Ik snap trouwens de naam niet van het programma. "De Lama's" was ook al zo vergezocht, dus ik ben benieuwd welk idee hier achter steekt.
|
Ik heb ook een stukje gezien, maar het kon me eigenlijk niet echt boeien.
|
Die animatieronde is de gênant voor woorden.
En Greatest Hits, dat moet natuurlijk gewoon zo: |
Ik heb de eerste aflevering gezien en vond het verschrikkelijk flauw.
|
Citaat:
Natuurlijk hoef je daar niets van te merken :p |
Als je het mij vraagt is dit een 'netnietprogramma'.
Het mist dat wat de Lama's wel had. Daarnaast vaak langdradig, té flauw of té overdreven... |
Citaat:
Was er ook een Greatest Hits in De Badgasten? Ik viel midden in het programma. Even terugkijken |
ik vond het niet grappig, en erg amateuristisch........
ze willen te graag. |
Citaat:
De Badgasten-versie is niet grappig, maar ze maken er iig een liedje van dat ergens op slaat. De Lama's zouden 1 zinnetje doen dat niet rijmt en vervolgens een beetje staan lachen in de hoop dat het publiek het wel best vindt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |