![]() |
Wat is het meest vieze eten dat je ooit hebt gegeten?
Wat is het meest vieze eten wat je ooit hebt gegeten? :rolleyes:
|
Ik heb nooit iets gegeten wat echt ''vies'' was
maar het minst lekkere wat ik ooit gegeten heb is zuurkool! die smaak baahhhh |
Bedorven dingen.
|
Oeh ja, bedorven chocolademelk. Ik nam een slok en had toen al argwaan omdat het vrij lang duurde voor de chocolademelk m'n mond bereikte, getver, wat was dat goor. 't Had ook echt de dikte van yoghurt en ik had 't pas door toen ik het in m'n mond had (n)
|
Ja bedorven melk is het ergst denk ik. Maar bedorven brood kan er ook wat van, brr.
|
Rotte eieren zijn ook erg vies :s
|
hahaaha (y) en wat vinden jullie van LEVER ??
|
- Duizendjarig ei
- Maancake met eidooier(s) - Pekingeend-anus - Varkensoor en -tong - Doerian - Vogelnestsoep En zo kan ik nog wel even doorgaan, denk ik :D. |
Lever inderdaad. En een keer bedorven Adez :(
|
andijvie, prei, en spruitjes tot nu toe ;d
|
gekookte bieten :( oesters :( koolrabi :(
ik word serieus misselijk terwijl ik dit schrijf :P |
champignons, gehaktballen en hutspot. En een tijdje terug had ik voor het eerst gebakken lever gegeten op m'n werk, ik rilde helemaal van walging.
|
varkensoren. Brr.
|
En dit gaat alleen over eten toch? Want als kind heb ik eens een lekkende batterij in mijn mond gestoken en dat was toch echt wel het allergoorste dat ik ooit geproefd heb :(
|
bier wat over de datum is? dat is ook echt niet te drinken. maargoed het ging om eten. ehm...
alles wat over de datum is? van die zure yoghurt die over de datum is. yegh. |
Een of andere buitenlandse schimmelkaassoort, zelfs na 4 keer tandenpoetsen proefde ik het nog... bahbahbah
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg een aantal groenten niet door mijn strot als ze gekookt of gestoomd zijn, zoals andijvie en prei, terwijl ik ze geroerbakt of rauw weer wel heel lekker vind. Verder moest ik zo nodig eens een mossel proberen.. :( |
|
Kippenlevenpaté op matse. Ik was bij een stel vrome mensen op Pesach en ik durfde het niet te laten staan omdat ik bang was om als een kieskeurig kreng over te komen. Ik krijg nog rillingen als ik eraan denk..:(
|
Citaat:
|
Zuurkool.
|
Citaat:
American style hotdog pizza van Dr. Oetker. Iets ranzigers kan ik me zo niet bedenken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |