![]() |
Saaimson # 701
*O*
|
niet zo
|
uhuhu
|
Citaat:
Omdat papa dat anders met de heggenschaar gaat doen. :( |
Citaat:
|
fizzle-fluffy 78
imène 76 Sarah 71 Lisa 52 Rationeel 46 Philosophy 21 drukknoopje 20 Commendatore 16 Chick Rock 16 Pippeloen 16 Stefenootje 13 Barabas 12 Dark Phoenix 9 Kazet Nagorra 8 Katje 8 Martiño 8 Allure 7 Jaeger 4 *Miekje* 3 TopDrop 3 ecnelis 3 Havock 2 Missy 2 Lucky Luciano 2 Archont 1 Rode Panda 1 Tink* 1 flyaway 1 DmCraanen 1 Nou Fizzle, het is je gelukt hoor (y) |
Citaat:
|
Ik luister nu naar Jerney Kaagman.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij deed de klokkenluidster net een stukje van 'jij bent de zon, jij bent de zee' -o-
|
Citaat:
|
Jerney Kaagman heeft trouwens wel in de Playboy gestaan.
|
en ik heb om haar moeten lachen toen ze bij jensen was!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb heel veel muziek van iemand anders gekocht, maar ik weet van het meeste helemaal niet wat het is.
|
Citaat:
|
Zo, lekker twee uurtjes gesport. Nu eten koken. Honger honger honger.
|
Citaat:
|
:)
|
Oh m'n sollicitatiegesprek ging ZO fucking chill. Als ik in de stad had gewoond mocht ik morgen beginnen, maar nu ben ik duur door de reiskosten die ze mij moeten betalen. Ze vonden mij alleen wel heel tof overkomen en super chill dat ik al genoeg werkervaring had, dus ze gaan overleggen of het eventueel uit kan. Maandag word ik gebeld.
|
Osdorp Posse :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yes ik doe heel erg m'n best, dat sowieso. Ik wil het super graag. ;x
|
Lukt het via je classmates of zimmernet nog niet? :p
|
nope :)
|
Hoi
|
Citaat:
|
Goedzo Phil (y)
En ik moest lachen Barabas. Misschien moet je een complot smeden met je moeder. |
Citaat:
|
yes. vandaag is de deadline voor het inschrijven voor blok 2. en dan dit:
Citaat:
|
in Dublin was the church of the holy saint nicholas of myra. En de klokken daarvan speelden een versie van ave maria waarvan de melodie gebruikt is voor zie de maan schijnt door de bomen :lol:
|
maar het zijn 300 albums!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister nu naar Delain
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig heeft mijn vader er minstens 500, en dan ook nog minstens zo veel platen. (y)
|
Contains: 20.804 files, 1.959 folders
|
hahaha die oma in dat stukje over collecteren voor marco borsato uit man bijt hond!
<3 |
Waar heb je gesolliciteerd, Phil?
|
Tracks: 9651
29 dagen en tien uur :cool: |
Citaat:
|
:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |