![]() |
Wat heb jij al enige tijd in je bezit maar nog nooit gebruikt?
Wat heb jij al een tijdje geleden gekocht/gekregen/gestolen, met de intentie het te gebruiken, wat nu bij wijze van spreken stof ligt te happen in de kast?
Ik heb hier een printer/scanner/copier staan, maar ik heb er nog nooit iets mee gescand. Sterker nog, ik heb de drivers er niet eens voor geinstalleerd. Ik maak er af en toe een printje mee. Er staan hier ook nog enkele ongebruikte glazen, omdat ik er teveel heb. |
Een kadobon, waarvan ik nieuw ondergoed wou halen. Ook ligt al enige tijd een nieuwe joggingbroek in mijn kast voor de sportschool. Alleen heb ik hem nog niet gebruikt. Ik heb ook een ijskrabber gekocht voor in de auto, maar die heb ik nog niet gebruikt. Want zonder ijs lukt dat niet.
|
Een computer, die staat nog bij mijn moeder, maar binnenkort haal ik die hierheen.
|
Een paar boeken misschien nog
|
Ik heb hier nog een klein kapitaal aan boekenbonnen en irischeques liggen, sommige daarvan heb ik al meer als een jaar. :o
|
kleren (meer dan een jaar en nog met prijskaartje)
zelfstudieboek autorijden mand vol met perzikgeurdouchegel en badspullen |
Ik heb ook nog allemaal geurtjes douchegel enzo, die je voor je verjaardag krijgt en niet gebruikt ;x.
|
Zo'n tekenpennetje voor de computer.
|
Citaat:
|
Kleding die niet paste toen ik het kreeg, langzaam maar zeker kan ik er meer van dragen :D
|
- Een heleboel boeken, die ik erg graag wou hebben, maar waar ik door studie dingen gewoon niet aan toe kom.
- Allerlei kleren, vooral jurkjes, die ik eerst wel leuk vond, maar die ik eigenlijk toch niet durf te dragen. - groene tuinklompen met witte stippen. - 2 groene ikea krukjes/rommelbakken. - Een zwarte wollen muts van de H&M, die met niet echt geweldig blijkt te staan. - Een grote staande lamp van de Ikea (die staat nu een hoek van m'n kamer te beschermen) - Een Douwe Egberts fatboy zitzak, die ik eigenlijk alleen gebruik als er visite is. Dus heel weinig. - Brillen die ik heb gekocht omdat het '2 voor de prijs van 1' was, maar die ik niet zo mooi vind staan als m'n standaard-bril. (1 is helemaal doorzichtig en 1 is paars met mint-groen) En m'n basgitaar gebruik ik nu ook veels te weinig, maar die heb ik in het verleden wel vaker gebruikt. |
Een zooitje platenbonnen. Ik geloof dat ik ze nog heb liggen toen de gulden nog een wettig betaalmiddel was.
|
Te allen tijde een stuk of tien dvd's. Mijn kijkgedrag loopt achter op mijn koopgedrag.
|
Sjaaltjes, riemen, slaapjurkje, sleutelhangers, schrijfgerei (balpennen, potloden, gummen, markeerstiften, gelpennen, slijpers, noem maar op), N-E en E-N woordenboeken, kaarsen, Ipod Shuffle, Samsung mobieltje en Irischeques.
|
rolschaatsen, nouja die heb ik 1 keer aangehad :o ik vond het doodeng dus ik trek ze niet meer aan.
een digitaal fotolijstje wat ik al een jaar of wat heb maar ik wil eerst mijn fotocollectie goed geordend hebben, voor ik m in gebruik neem een hoop boeken die ik nog moet lezen, een hoop dvd's die ik nog moet zien en een aantal cd's die ik nog moet luisteren. ik heb te weinig vrije tijd, of ik koop te veel. |
Citaat:
ik heb hier nog een AH Mobiel telefoontje liggen. hij kostte eerst 30 euro ofzo, maar ze moesten ervanaf, dus hij kostte toen 7,50, en met joker korting nog iets van 6,70, en er zat 5 euro beltegoed bij. dat heb ik opgebeld, en nu ligt ie hier. |
Een schoolboek van 5 kilo dat ik alleen vorig jaar net na ontvangst even heb doorgebladerd, een jurk, een paar boeken, een schildersezel, en aquarelpotloden van een duur merk die al minstens twee jaar ongebruikt in de kast liggen. Een rooie lippenstift die te onhandig bleek om op te doen met een lippiercing. En wat ansichtkaarten, want die koop ik wel eens voor de leuk en dan belanden ze tussen de zooi. Of zo.
|
Ik heb hier een wijnfles met allemaal twixjes, snickertjes, marsjes, bountytjes al maanden lang staan. Kreeg hem voor mijn afstuderen van een vriendin van een vriendin maar nog nooit aangezeten.
Goed he! |
Skeelers, maar die heb ik wel een keer gebruikt.
|
Verfspullen, gewoon nog geen tijd voor gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een parelmoer roze nagellak van Miss Sporty
Ooit gekocht bij 2 voor 1 euro maar nog geen tijd hegad om deze kleur te gebruiken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik mijn strijkplank momenteel echt nauwelijks. Voor die één of twee overhemden en een paar broeken wil ik dat ding niet steeds opzetten. Dus blijft ie stof verzamelen voor later.
En mijn blender. Ik wilde eerst wel eens lekker smoothies maken, maar het schoonmaken is zo kut, dus nu gebruik ik m wat minder. |
Een grote pan uit een pannenset. Hij is veel te groot.
|
Irischeque, DA cadeaubonnen, allemaal douchespulletjes, nagellak en boeken.
|
een schaakset van glas. voor een paar euro bij zon eurowinkel. mn meisje wou leren schaken maar het speelt kut omdat het ipv wit/zwart mat/glanzend is. het verschil is beetje lastig te zien.
|
Melkklieren en een baarmoeder!
|
Een paar boeken die ik perse wilde hebben, maar nu ze hier liggen heb ik eigenlijk niet zo'n zin om ze te lezen :o
Stuk of 5 dvd's, zelfde reden. |
een douchemuts :cool:
|
Citaat:
ot: een dvd met windows 7 rc. ik heb het nog steeds niet geinstalleerd.. |
Een opener, hetgeen bedoeld is voor 65 plussers om groenteblikken te openen. Cadeautje van mijn oma want ze vindt het SUPER handig! Maar ik ben nog een vitale jonge kerel :cool:
|
Diepvrieszakjes. Want ik heb geen diepvries.
|
een hele doos met nieuwe schoolspullen verpakt en al, een jaar denk ik nu (y)
|
Mijn nieuwe devilstick, eenwieler >.>
|
Een zangtalent, althans als ik de zangeres van mijn band mag geloven. (Y)
|
Verschillende dvd's, heb de laatste tijd niet zo'n zin om films te kijken :o
|
250 GB SATA harde schijf van Western Digital (Caviar Blue). Hij moet mijn nieuwe hoofd-schijf worden en mijn huidige 150 GB PATA-schijf vervangen, maar ik ben tot nu toe nog te lui geweest om al mijn belangrijke gegevens op CD en/of USB-stick te zetten, de schijven te vervangen en vervolgens alle software opnieuw te installeren. :o
|
Waarom neem je nu een nieuwe harde schijf van 250 gb? 1 TB is toch niet zo veel duurder, en ik dacht dat jij wel een fan was van series, en dan is 250 niks.
|
Citaat:
|
aha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |