![]() |
Niet zwanger,wat wel?
Hoi,
Ik ben de laatste tijd constant misselijk, neiging tot braken, Laats heb ik ook uit het niets overgegeven. Ik ben ook de laatste tijd huilerig. Ik heb buikpijn,, alsof ik me buik heel erg getraint heb ofzo. Ik was bang dat ik zwanger was omdat ik in de eerste week de pil vergeten ben. Dus heb een zwangerschapstest gehaald maar daar kwam negatief uit. Heeft iemand van jullie een idee wat het wel kan zijn? |
Ik zou niet weten wat je hebt, maar als je zoveel last hebt van je buik, constant misselijk bent en zelfs vanuit het niets moet braken zou ik eens met je huisarts bellen.
|
Hoelang heb je er al last van? Kan je niet gewoon iets verkeerds gegeten hebben of een buikgriepje?
|
Heb je die test wel gedaan vanaf de periode waarin je ongesteld zou moeten worden/je stopweek? Want anders is hij nog niet betrouwbaar.
|
Ik heb ern wel een poosje last van. Gewoon contant misselijk.
Gisteravond misselijk gana slapen nu weer misselijk opgestaan:S Eigenlijk zou ik nu ongesteld moeten zijn maar ik ben doorgeslikt met de pil... Is het dan neit betrouwbaar? |
"een poosje" is niet echt duidelijk genoeg als het om zulke dingen gaat :)
Doorslikken is wel betrouwbaar, maar geeft je nu waarschijnlijk extra stress omdat je niet weet of je ongesteld zou zijn geworden. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de misselijkheid van zwangerschap komt. Het lijkt me eerder dat het door de stress van een evt. zwangerschap zou komen :) (of gewoon door iets heel anders) Als je echt zeker wilt zijn, kan je over een weekje nog een zwangerschapstest doen. Als je er pas een week of zo last van hebt, kan het ook zijn dat je last hebt van het doorslikken. Ik heb dat ook wel eens. Dat ik wel alle ongesteldheidsklachten krijg maar dus (uiteraard) niet ongesteld word. |
Wat grl zegt inderdaad, maar mocht je er last van blijven houden en echt moeten overgeven enzo, dan zou ik toch even langs de huisarts gaan.
|
Ik ken een meisje die drie tests heeft gedaan, allemaal negatief. Naar de dokter is gegaan, ook negatief en uiteindelijke toch zwanger (ik wil je niet bang maken hoor). Dus even langs de dokter gaan dus:).
|
Wat ik bedoelde met niet betrouwbaar is: Of de zwangerschapstest die ik gedaan heb eergister (negatief) betrouwbaar is aangezien ik nu in de periode zit dat ik 'eigenlijk' ongesteld moet zijn maar nu dus doorslik.
Jah ik stres inderdaad heel erg, vooral als ik een kramp krijg in me buik en het misselijke gevoel naar boven komt. Ik denk erover om maandag naar de HA te gaan. Maar tot die tijd wou ik graag weten of die uitslag wel betrouwbaar is:S (In week 1 de pil vergeten daardoor nog extra stres) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |