![]() |
Jumbo.
Hallo,
Ik werk momenteel bij bas, en dat nu al anderhalve jaar. Ik verdien nu 4.80 per uur. De sfeer bevalt me niet meer en hoe men de zaakjes tegenwoordig regelt bij bas ook niet. Daarom heb ik besloten om bij jumbo maar te solliciteren. Mijn vragen luiden als volgt: 1. Hoeveel zal mijn uurloon bij jumbo zijn? Ik ben 17 op dit moment. 2. Wie werkt er bij de jumbo en kan mij vertellen hoe het daar aan te gaat? Alvast hartstikke bedankt, Hunterlife. |
Ik werk bij Jumbo en kan maandag wel even kijken wat je uurloon bij Jumbo zou zijn. Voor welke plaats heb je gesolliciteerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies! Ik heb overigens gesolliciteerd voor hulpkracht, dat zal waarschijnlijk wel iets met de winkel te maken hebben denk ik?
|
Euh ja, ik bedoel dus dat ik het gek vind dat je daar niet bij de Jumbo naar informeert voordat je gaat solliciteren ;)
|
Het bruto uurloon voor iemand van 17 jaar is ongeveer 3,30 euro per uur. Dus dan zat Bas er wel wat boven (of was dat inclusief vakantiegeld? Handig om even na te vragen hoe dat zit...). Zullen die verschillen tussen de supermarkten erg groot zijn? Kan me eigenlijk niet voorstellen.
Iemand die bij de Jumbo werkt kan die vraag idd beter beantwoorden. Maar je kunt ze ook best even opbellen met die vraag.Je zal vast niet de eerste zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |