![]() |
met haar douchen, help
hee allemaal, Mijn vriendin wilt met een keer samen met mij douchen! dat lijkt me helemaal geweldig natuurlijk, alleen ik weet zeker dat ik onder de douche een stijve krijg, denken jullie dat ze daar op afknapt? en weet iemand hoe je dit onderdrukt? Lijkt mij normaal dat je een stijve krijgt als je naakt met je vriendin onder de douche staat, maar ik weet niet hoe zij dat ervaart.
|
Hoe oud zijn jullie? :)
|
Nou als je vriendin met je wil douchen, dan kan ze verwachten dat je een erectie krijgt, dus ik denk niet dat dat een probleem is. Ze moet dit gewoon acsepteren
Vertel haar gewoon dat dit vast zal gebeuren , en dat dit niet komt omdat je zo oversekst bent maar om de spanning en omdat je haar naakt ziet. Moet ze snappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh, wat is nou het probleem? :| Als het nou je moeder was, oke, maar dit is je vriendin!
|
Tja, als je samen onder de douche staat, kun je daar eigenlijk wel van uit gaan. Ik gok dat zij dat ook wel verwacht. Wat grl zegt, niet teveel aandacht aan besteden... Ga samen onder de douche en zie maar wat er gebeurt, want er kunnen leuke dingen gebeuren wanneer je samen onder de douche staat :p
|
Haha, wat een topic:p Wat denk je wat de bedoeling is van je vriendin als ze samen met je onder de douche wilt? Idd, het heeft iig iets met seks te maken. Mss is het dus seks, of gewoon voor de seksuele opwinding(hebben jullie het al een keer gedaan?). Zij zal vast ook wel nat worden, ookal merk je dat niet met al dat water:p
|
Oh ja en als je verwacht dat jullie misschien seks gaan hebben en zo, neem condooms mee :p
|
Meisjes van die leeftijd zijn slim genoeg om te weten dat de meeste jongens opgewonden zullen worden als ze met hun bloedmooie vriendin de douche delen. Dus ik zie geen probleem meer.... :p
|
Arme vriendin. "Vanavond niet schat, ik heb een stijve."
|
^ :D
Tja, wat verwacht ze dan?! Hebben jullie wel al seks gehad, of helemaal nog niet? Zo niet, dan zou ik toch wel aanbevelen om jullie eerste keer niet onder de douche te doen, want dat lijkt me toch niet echt relaxed en handig. Maar een beetje voorspel kan best leuk zijn dan. ;) Als jullie wel seks hebben gehad, dan zie ik het probleem al helemaal niet. Ze zal vast wel doorhebben dat jij opgewonden van haar wordt. Anders heb je het er toch gewoon even over? Maar ik denk niet dat dat nodig is, want ze zal het vast wel begrijpen. :) |
Lijkt me niet dat ze er op afknapt.. Hooguit dat ze zich ongemakkelijk voelt omdat ze zich misschien verplicht voelt er wat aan te doen ;)
|
"Oh nee m'n vriend vindt me opwindend als ik naakt ben met hem, wat nu!"
Maar wat de rest al zegt, dat is heus niet gek. Ik kan me wel voorstellen dat het wat ongemakkelijk is en dat je je er onzeker over voelt, maar het is heel normaal en jullie hebben niet voor niks een relatie lijkt me. Gewoon doen, het is zonde om dat soort dingen te missen uit angst. :) |
Ik zou het eigenlijk raarder vinden als een jongen dan geen stijve kreeg, dus maak je niet druk!
|
weetje..ik denk dat ze niet voor niets samen met je wil douche ;)
don't worry (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Gewoon met haar gaan douchen, niks mis mee ;) Inderdaad, zoals anderen al gezegd hebben, zij heeft ook haar verwachtingen, dus maak je niet druk ;)
|
hahaha, ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat mijn vriend géén stijve kreeg als we samen gingen douchen...
|
Ga in ieder geval niet de koude kraan open zetten!
|
Citaat:
|
als ze daar van zou afschrikken zou ze ook niet met je gaan douchen
grote kans dat ze het daar voor doet;) ik zal er gewoon voor gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"waarom heb je dat aan?" "douches zijn glad, je weet maar nooit ! " |
kom op zeg dan is je vriendin ook lekker naief bezig, tuurlijk krijg je dan een stijve xD ik denk dat ze daar nog eerder op uit zal zijn man
of je houd em tussen je benen geknepen, of je laat zo'n gigantische bos schaamhaar groeien dat je em al niet meer terug kan vinde |
Hmm, dan zou het haar wel snel moeten groeien denk ik :p
|
wat een bullshit!
ik had ook een keer zo'n topic en meteen kwam er een slotje op! |
Citaat:
|
Hang er een handdoek over ;)
tip: als je achter haar gaat staan, en hem door haar benen naar voren steekt, lijkt het van de voorkant gezien alsof het haar penis is. Als je dan iemand een foto laat trekken kan dat mooie beelden opleveren. |
Ik denk, persoonlijk dat je vriendin niet met jou wil douchen om lekker te ruiken.
Ik denk dat ze wel op meer uit is en dus geen problemen heeft met jou stijve!:) |
Wanneer ga je eigenlijk met haar douchen? xD
|
Toen ik voor het eerst ging douchen met mijn vriendin probeerde ik niet haar kant op te kijken, en toen ze zag dat ik een half stijve penis had keek ze me een beetje raar aan, later vroeg ze waarom ik geen stijve had, dusja
PS; Hij zegt dat zijn vriendin wel eens een keer samen met hem zou willen douchen, niet dat ze elkaar nog nooit naakt hebben gezien. |
Citaat:
|
Ik zou er eerder op afknappen als mijn vriend allemaal moeite stond te doen om geen erectie te krijgen in plaats van zich met een stijve bij mij op z'n gemak voelen. Zou het ook raar vinden als ik nat en naakt bij mijn vriend sta en zijn pik daar maar slap hangt te zijn.
|
Ik wil wel weten hoe het is afgelopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |