![]() |
PVV stelt kamervragen over peuterprogramma's
Die Kamervragen, PVV, kosten ook geld. Misschien moet eens onderzocht worden hoeveel er betaald is voor onzinnige vragen van de PVV :rolleyes:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat dus ook voor Pasen/Kerst etc.. (voor de xenofoob-foben) |
Propaganda is een overdrijving, maar politiek-correcte religieuze voorlichting hoort in een dergelijk programma ook niet thuis.
Ik bedoel, dat programma is gericht op peuters. De PVV heeft een goed punt, maar verwoordt het verkeerd. |
Wat een onzin, kinderen moeten op de hoogte worden gebracht van diverse sociale activiteiten die gedeeld worden door veel mensen, of ze nou religieus zijn of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, ik vind wel dat er onevenredig veel aandacht besteed wordt aan islam. Katholieken, joden, hindoes, hare krishna's, bahai, en boeddhisten krijgen bijna nooit aandacht. Er worden op kosten van de gemeente iftars georganiseerd, maar voor anderssoortige feesten is er dan geen plaats. :nono: En waar blijft de informatie op tv over carnaval enzo? Daarentegen worden we doodgegooid met lui die over ramadan komen uitleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens zijn er iets van 10 x zoveel moslims in Nederland als joden, nogal logisch er minder aandacht voor JK is. |
Citaat:
(en om niet weer in stomme onwaarheden te vervallen (zoals de leugen dat er christen- cq. moslimbloed in matzes zou zitten :eek: ) is het sowieso handig als ook eens joodse feesten worden uitgelegd ook al is het een kleine groep) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, Sinterklaas is toch katholiek? En dat krijgt een hele serie kinderprogramma's. |
Citaat:
|
Citaat:
a) christelijk joodse wortels b) ook negatieve aandacht (regenboogpieten...) c) het religieuze is allang uit sinterklaas en kerst gehaald. d) meer aandacht voor religieuze onzin is sowieso fout dus waarom dan uitbreiden naar islam. |
Carnaval? Pasen? Kerstmis?
Wat is er in hemelsnaam mis om het met kinderen over het suikerfeest te hebben? Itt ons denken zij niet zo na in religieus - niet-religieus of wat dan ook. |
Citaat:
b) En het nieuwsbericht uit dit topic is geen negatieve aandacht? :D c) Nee. d) Hoezo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deadlock = kazet :eek:
|
Citaat:
|
Als de WOII over een tijd wat meer in de vergetelheid raakt is er wellicht weer meer ruimte voor een politicus met het gedachtegoed van Hitler.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh trouwens, de reactie op puntje b is ook onterecht want het nieuwsbericht is slechts negatieve aandacht voor positieve aandacht voor suikerfeest. en dus niet negatieve aandacht voor suikerfeest zelf. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dan blijft alsnog staan dat islamieten niets met deze cultuur te maken, dus wat is je punt? Citaat:
het ikhebsuikerfeest kan trouwens op louter positieve reacties rekenen denk ik. |
Met z'n allen? :D Hahahha.
|
Citaat:
you get the point. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij dacht zeker dat ik er in zou stinken en zeggen dat het belachelijk is dat er zoveel marokkanen in amsterdam wonen?
hoe dan ook, volgens die kerel althans, vindt meer dan de helft het nodig om suikerfeest te vieren. genoeg voor mij om gebruik te maken van overdrijving als stijlfiguur |
Citaat:
|
Citaat:
van mij hoeft niet iedereen arisch te zijn, shit dat ben ik zelf niet eens. iedereen atheist ben ik dan wel weer voor (y) eugenetica ben ik ook niet vies van, om het beeld compleet te maken voor je. |
Citaat:
Ik weet niet hoeveel procent van Amsterdam suikerfeest viert, maar ik weet vrij zeker dat misschien wel 90-95% van de Nederlanders het niet gevierd heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Kenjirro: Mja maar dat er 170 zijn merk je niet echt. Het zou leuker zijn als het wat evenrediger verdeeld is. Meer van de ene en minder van de andere groep. En dan een chinatown, little italy achtig idee.
|
Citaat:
|
Ja leuk, gesegregeerd wonen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |