![]() |
glazen kooi
glazen kooi
de wereld vanuit mijn ogen ziet er anders uit dan die van jou bij mij zijn het de ramen, gedreven in het nauw mijn wereld is een glazen kooi met een hangslot op de deur het is niet dat ik dat leuk vind, want ik kan er niet uit, gewoon die deur er zijn wel mensen om mij heen die wat rondhangen rond mijn kooi toch ben ik zo alleen want die mensen zitten niet in mijn kooi af en toe mag ik eruit heel even, met mijn hoofd snel sluit iemand dan weer die ruit weer voor lang van mijn "leven" beroofd hoe het er dan uitziet daar in mijn wereld leeg, donker, koud en stil, je ziet wel al die mensen maar al die mensen zijn zo kil mensen zijn daar niet zo tastbaar want ze raken mij niet aan het is misschien niet zo vatbaar laat mij dan gewoon maar staan |
|
Way to go meissie!! Hijzz heel mooi!!!
|
Citaat:
Liefs, Marchje Take care! Heej, en als er iets is en je voelt je ongelooflijk kut en je wilt met iemand praten, dan bel je me maar, al bel je me uit mun nest!!! ------------------ {~Gothicraad~}greetz aan***AnnE***,SébKober,Xenation,-niels,Maf Fluitketeltje,Darkeyes,AngelLena,Oliebol1986,Easygirl~OnZiNpAsToOr!!!! !!Nachtploeg [Dit bericht is aangepast door ~Black~Angel~ (24-09-2001).] |
lieve marchje
ik mis je zo erg, dat ik bijna zit te huilen. lieverd, t gaat echt niet zo goed met me heb gehoord dat het ook nie echt met jou gaat. we moeten elkaar echt gouw weer zien xxx marjolein |
Citaat:
Miss you too !!! Kus, Marchje |
Citaat:
|
Enkele dagen geleden omschreef Woodstock de eenzaamheid tot anderen alsof iedereen een weg heeft naar zijn of haar deur die niet open mag. Soms echter lijkt het meer op dit: een glazen kooi. Iedereen loopt rond jou, maar niemand leeft met jou. Niemand vraagt eens: hoe gaat het, en wil dan echt wetend wat er mis is. Er zijn zo weinig mensen die nog willen leven, en nog willen vrienden zijn. En ik, en zo vele andere, kunnen daar niet tegen, worden daar ziek van.
Prachtig beeld voor iets dat ik heel goed begrijp, en dat ik ook al jaren probeer te verwoorden. Groetjes, Dreampoet |
Shit. Ik zit hier gewoon te huilen. Dit had ik kunnen schrijven, alleen dan een maand geleden ofzo. Heel erg mooi! Sorry, weet even niets te zeggen. Ben liever even stil.
|
dank je wel voor deze mooie reactie.
ik ben er echt door geraakt als iemand zoeits zegt en liever stil is voor mijn werk dan een hoop ophef er over gaat maken xxx marjolein |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |