![]() |
A Nightmare on Elm Street - 2010
Met vrind Jacky Earle Jones as Freddy. De naam Michael Bay beloofd helaas weinig goeds :( |
ik zat toevallig connie britton te imdben vanmiddag en toen zag ik hem staan.
ik denk, nouja hoop meer, dat het eigenlijk nog weleens wat kan gaan worden met michael bay. als hij het maar niet waagt om van die ongepaste kuthumor erin te gooien zoals bij transformers. |
Oja, die kan ik me nog herinneren van het Grote Vervolgen-topic. Een reboot is dit toch?
Verder zit dit ook weer vol met trailer-cliché's zoals stoppend geluid (10 keer!!), fade outs gevolgd door schrikmoment, fast forwards en andere troep. De tieners zijn niet meer dan derderangs acteurs die niet geloofwaardig over kunnen komen en Michael Bay kennende komen er vast vliegende auto's in voor. (n) |
Lol, die scene in die badkamer is rechtstreeks gelift uit het origineel.
Verder lijkt het me een nogal vlakke film. En als je reboot-Freddy dan toch een kopie laat zijn van Englund-Freddy, gebruik dan gewoon Englund zelf :rolleyes: |
Michael Bay heeft zich volgens mij nauwelijks inhoudelijk met de film kunnen bemoeien. Hij produceert slechts.
|
Citaat:
|
Och och. Jones was verschrikkelijk in Watchmen, maar Freddy is meer in zijn straatje, lijkt me. Wordt wel vermakelijk.
|
Citaat:
Het ziet er trouwens naar uit dat ze van Freddy een (mogelijk) valselijk beschuldigd iemand gaan maken. Dat is an sich best interessant (zolang het ambigu blijft), maar tegelijkertijd ook wel weer erg cliché. Hmm. |
Citaat:
wat er ook van wordt, ik heb er wel zin in, samen met burtons versie van alice in wonderland :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herinner me niet de hele verhaallijn meer, zou het eens ene keer moeten downloaden.
Maar deze nieuwe film is ineens geen horror meer? :confused: |
oh maaaaannnnnn. ik heb nog nachtmerries van de eerdere delen. Maar ik weet dat ik gedoemd ben om dit deel ook te kijken. Trauma's, trauma's.....
|
Citaat:
|
Door zijn origin te tonen en zelfs een soort slachtoffer van hem te maken, is engheid al zo'n beetje uitgesloten, net zoals in de Halloweenremake gebeurde met Myers. Maar goed, ik vind sowieso niet dat een NOES anno 2009 moet proberen eng te zijn.
|
Maar menselijke slachtoffer-Freddy komt na zijn dood gewoon ouderwets terug als een wraakzuchtige psycho, dus het kan alsnog HEUL ERRUG eng worden.
|
ok deze lijkt me wel meevallen vergeleken die andere delen ,, wanneer word ie releaset ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar op zich ben ik het wel met je eens. Hoewel een beetje diepgang geen probleem is, moet je hem niet al te sympathiek willen neerzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het nadeel van volledig anonieme monsters (of andere bovennatuurlijke entiteiten) dat hun eendimensionaliteit vaak zwaarder gaat wegen dan hun angstaanjagendheid. Vooral in films die zichzelf serieus nemen en waarbij een monster als een centraal personage wordt behandeld. Als een film ervoor kiest naast de gebruikeljke hordes met zombies, vampieren, weerwolven etc. ook een hoofdvampier/zombie/wolf toe te voegen, dan roept dat wel bepaalde cinematische "verplichtingen" op. Mja. |
Citaat:
Citaat:
|
Dit zal het waarschijnlijk zo'n "net niet" film zijn. Ik ken iemand die hem al binnen heeft, ik zal hem eens bekijken.
|
Citaat:
|
hmm, zal dan wel zo'n half slappe versie zoals bij x men origins: wolverine het geval was. Hij heeft in ieder geval wel iets, en het heeft dezelfde acteurs, titel, en filmvorm.
|
dan nog geloof ik het niet, want er is op internet helemaal niets te vinden over een gelekte versie/workprint. wel schijnt het script aan het begin van het jaar gelekt te zijn...
|
Vast een Sweded versie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |