![]() |
Saaimone de Beauvoir #707
(y)
|
:P
|
wat zijn anijsblokjes
|
blokjes anijs..
gewoon blokjes suiker met anijsextract. |
Voor in de mellek! Das fies :bloos:.
|
oh
|
anusblokjes
|
Hoi trouwens!
|
Citaat:
|
ziezo ik ben weer wakker, klaar om naar werk deel 2 te gaan.
|
nog last van je schouder pip?
|
Citaat:
|
ik heb allemaal lekker eten voor vier dagen gekocht (y) ingredienten voor home made erwtensoep, quornstukjes & naan, pasta spinazie & cashewnoten enn aardappeltjes en spul voor de salade die in de nrc next van vandaag stond :cool: hmnomnomnom
|
Citaat:
Citaat:
|
Nou PIp, hoe zit het met d eluier van Rationeel? :p
|
Haast. :(
|
Citaat:
|
Ik erger me vooral aan het feit dat Miekje in 9 van de 10 topics iemand quote en dan schrijft: OMG JA IK DACHT HET OOK ^^ =) en vervolgens 'Ontopic!' verkondigt.
|
Citaat:
|
Hihih, Miekje probeert het gewoon goed te doen, heb ik het idee. En is een beetje bang om het fout te doen.
Aldus ik. :p Maar pas maar op dat je niet als HvJ wordt. :d |
Citaat:
Wat deeddie dan? |
Haha, zij was een tutje en een irritante en slechte forumbaas. Beetje heel DK mocht haar niet. Ze is ook gauw gestopt. :p
|
Citaat:
|
Een beetje als Di-tt-ri-ch, maar dan zonder regels te overtreden.
hvj dus |
Citaat:
|
*o* *soija kusje geeft*
|
Begin de dag met een dansje!
|
Oi.
|
Citaat:
|
Zo te zien is er eentje vrolijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Missy hoe was jouw dag vandaag? |
Citaat:
En wat is offtopic. Om nou voor elke discussie of onderwerp een nieuw topic aan te maken, dan wordt het een zooitje. Stel je bent met 1 onderwerp bezig en de discussie gaat ergens anders heen dan moet dat kunnen. Als die discussie dan doodloopt kan je alsnog zeggen ''jongens ontopic''. Ik vind je ook veels te ijverig en laten zien dat je zelf maar zo krampachtig probeert alle topics ''goed'' te laten lopen. |
Citaat:
|
Maar goed, als forumbaas zou ik ook duisentstreng zijn soms. :)
|
Juist. Boodschappentaim.
|
Citaat:
|
Maar nu weer ontopic jongens :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe was jouw dag, o zo vrolijke Laisve? |
Iedere forumbaas moet altijd even leren omgaan met zijn/haar deelforum. Er zal altijd forumbazen zijn die je het minder doen in je ogen. Wat mij betreft doet Miekje het prima.
|
ONTOPIC :MAD:
hihi ^^ |
doe niet zo correct, volk
|
Citaat:
Het was een dag, die je normaal alleen in films ziet. Het was een dag, die wordt bezongen in het mooiste lied. Ik ben onder meer naar college geweest en geluncht met iemand en ook nog een paar telefoontjes gepleegd, plus zometeen ga ik weer naar huis dus kan ik weer fijn allerlei luie dingen doen :cool: |
Volluk hoe hedde gij da gezeet gehad ja min de da werkluk waor hoe doe de gij da goe doe de gij da hoe hedde gij da gedaon.
|
Ecnelis! Dit weet je vast wel. Wat is een goed (gratis!) programma om een beetje te kloten met folder maken /bewerking/layout zooi maken etc?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja Guuskee uut Broabant, want daar brandt nog licht! Is hij nu ook failliet trouwens? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |