Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Borsten ‘lezen’ (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1774736)

supergirl#1 04-10-2009 13:28

Borsten ‘lezen’

De Italiaanse seksuoloog Piero Lorenzoni gaat er prat op een manier te hebben gevonden om het karakter van een vrouw af te leiden door naar de borsten te kijken……….

Lorenzoni vergelijkt de vrouwenborst met fruitsoorten om zijn theorie duidelijk te maken. De fruitvormen en haar betekenissen staan vandaag te lezen in Libelle.

MELOENEN
Wie grote, ronde borsten heeft is een echte gastronoom. Deze vrouw houdt van lekker eten en van verwend worden. Op het gebied van seks zijn ze redelijk terughoudend en zullen ze niet vaak het initiatief nemen.

CITROENEN
Vrouwen met citroenborsten zijn erg seksbelust. Ze zijn steeds te vinden voor een robbertje vrijen en zijn redelijk eigenwijs. Ze lopen over van de levenslust en streven naar een gebalanceerd leven.

ANANASSEN
Ovale borsten zijn eigen aan intelligente vrouwen die voor hun carričre kiezen.

GRAPEFRUITS
Deze dames zijn meestal erg verlegen en huiselijk ingesteld, dat zie je echter niet aan hun kledij want die mag erg uitdagend zijn. Liefde is voor deze dames belangrijker dan seks.

SINASAPPELS
Vrouwen met kleine ronde borsten hebben bijna geen seksuele fantasiën. Ze hebben liever een goed gesprek dan tussen de lakens te duiken

KERSEN
Kleine kersvormige borsten staan voor grappige en aangename vrouwen die intelligentie met humor combineren. Deze vrouw heeft een normale zin in seks.

PEREN
De meeste vrouwen hebben peervormige borsten. Deze structuur staat voor erg complexe vrouwen die zichzelf als gelovig omschrijven maar eveneens niet vies zijn van wat seksuele avontuurjes buiten hun relatie om.

Bron: GvA

bron
http://seks.blog.nl/lijf-leden/2009/...ezen#more-4421

Sherlock 04-10-2009 13:30

Ik ga voortaan eens goed naar een meisje haar borsten kijken voordat ik op haar afstap bedankt!:)

stout! 04-10-2009 14:27

Citaat:

JasperJD schreef: (Bericht 29734529)
Ik ga voortaan eens goed naar een meisje haar borsten kijken voordat ik op haar afstap bedankt!:)

Alsof je dat nog niet deed ;)

Sherlock 04-10-2009 14:28

Citaat:

stout! schreef: (Bericht 29734629)
Alsof je dat nog niet deed ;)

Ik ben meer van de konten en benen :bloos:(y)

:DELICIOUS 04-10-2009 16:02

Van te voren lijkt het me niet dat je hier veel aan hebt.
Vrouwen hebben meestal een bh aan, waardoor je de oorspronkelijke vorm niet ziet.
Of je moet iedere vrouw die je tegenkomt gaan vragen of ze haar bh uitdoet.

GroeneDag 04-10-2009 16:57

Citaat:

:DELICIOUS schreef: (Bericht 29734881)
Of je moet iedere vrouw die je tegenkomt gaan vragen of ze haar bh uitdoet.

't proberen waard (y)

Paranoide 04-10-2009 16:59

Natuurlijk zijn vrouwen met meloenvormige borsten gastronomen, dikke(re) vrouwen hebben praktisch altijd grotere borsten. Bij citroenen kan ik me niks voorstellen, maar die omschrijving is zo vaag dat 'ie bij iedereen wel kan passen. Als je tieten op ananassen lijken (:confused:) dan is het heel logisch dat je voor je carričre kiest, je hebt dan namelijk fucking tieten die op ananassen lijken en daar wil niemand aan zitten. Als je borsten hebt als grapefruits dan is het ook heel logisch dat je net wat eerder uitdagend gekleed gaat, want dat is de sociaal bepaalde mooie vorm. Liefde is voor iedereen belangrijker dan seks. Sinasappels - gewoon bullshit. Kersen - wtf, kersen? Niemand heeft toch borsen in de vorm van kersen? Maar dit sluit een beetje aan bij zo'n boerengedachte a la 'als je geen dikke tieten hebt moet je het hebben van je persoonlijkheid'. Alsof de vorm van je borsten in verband staat met de hoeveelheid humor en intelligentie. En wat de peren betreft - hij zegt dat de meeste vrouwen die vorm hebben. De meeste vrouwen omschrijven zichzelf als 'complex'. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

Die Piero wil gewoon onder werktijd lekker naar tetten kijken. Met z'n op internet gekochte seksuologiediploma.

Paranoide 04-10-2009 18:34

Niet dat iemand dit serieus neemt verder, maar toch. :D

fizzle-fluffy 05-10-2009 18:01

Dat over die peren dacht ik ook meteen - zo omschrijven de meeste (vrouw)mensen zich :D

Dutchess 05-10-2009 21:24

Mwoah, ik ga voor de citroenaasappel:p

Vice 05-10-2009 22:49

peervormige borsten :(:confused:

mr.luckystrike 05-10-2009 23:05

aardbei! aardbei!

oh sorry, dacht dat we het over milkshakes hadden...

soulsearcher 06-10-2009 17:13

Dit is wel een droombaan hoor.
"" wat is jouw beroep? O, ik lees borsten."

kous 08-10-2009 05:07

bullshakaaaaa,

"SINASAPPELS
Vrouwen met kleine ronde borsten hebben bijna geen seksuele fantasiën. Ze hebben liever een goed gesprek dan tussen de lakens te duiken"

Lees eens "My secret garden"

....elke vrouw heeft crazy sexfantasien. En elke vrouw wilt aan replicatie doen, daarvoor zijn ze ook ontworpen.

Ik weerleg hier niet alleen het feit dat de vorm van borst er iets doe doet ( total crap )

Maar gewoon het opstellen deze statement heeft al een serieus tekort aan inzicht in een vrouw ( niet dat een vrouw dat wel heeft, alpha males kennen vrouwen 500x beter dan ze zichzelf kennen, it's all hardwired. ) :p

kunamosity 08-10-2009 12:52

Citaat:

kous schreef: (Bericht 29748615)
bullshakaaaaa,

"SINASAPPELS
Vrouwen met kleine ronde borsten hebben bijna geen seksuele fantasiën. Ze hebben liever een goed gesprek dan tussen de lakens te duiken"

Lees eens "My secret garden"

....elke vrouw heeft crazy sexfantasien. En elke vrouw wilt aan replicatie doen, daarvoor zijn ze ook ontworpen.

Ik weerleg hier niet alleen het feit dat de vorm van borst er iets doe doet ( total crap )

Maar gewoon het opstellen deze statement heeft al een serieus tekort aan inzicht in een vrouw ( niet dat een vrouw dat wel heeft, alpha males kennen vrouwen 500x beter dan ze zichzelf kennen, it's all hardwired. ) :p

Jij maakt mij echt aan het lachen met je opmerkingen:D. Als het serieus is...meh:(

ontopic: Peerborsen? hoe moet dat eruit zien? heel dik van onderen, zo hangend? hehe. Leuke theorie, maar....hmn..;)

RHCP_NAC 08-10-2009 16:54

Ik kan ze ook lezen. Bij deze is elke vrouw op dit forum op haar borsten door mij te laten lezen (braille).

Uiteraard vraag ik een vergoeding van 5,- per borst.

Pluis 08-10-2009 17:07

Dit topic wordt niks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.