![]() |
15 jarige - loon overzicht
Velen willen als ze 15 zijn direct een het werk. Vaak genoeg lees je hier de vraag: Hoeveel verdien je als een 15-jarige bij (...)
Ik bedacht dat het misschien wat makkelijker was om hier een overzichtje van te maken. Echter kan ik dit natuurlijk niet zonder jullie hulp. Als jij weet wat je in 2009/10 verdiend als 15-jarige bij (...) reageer dan even op dit topic zodat ik alles in een tabel kan stoppen. Overzicht loon 15 jarige http://i35.tinypic.com/av4gav.jpg Let op! Vertel wel even of het exclusief of inclusief vakantiegeld is, en ik zou uiteraard graag beiden willen weten. |
Bij de AH is het geloof ik 4,87 incl. vakantiegelden e.d. Excl. weet ik eigenlijk niet, bij de AH is alles al bij het loon inbegrepen.
|
het loon inclusief vakantiegeld is meestal 108% van het loon zonder.
|
5 euro als 15 jarige bij de appie? lijkt me sterk?
|
Als 17 jarige verdien je 5.15, dus het kan best. Maar de Appie verdient best goed, al is het wel allemaal inclusief vakantiegelden e.d.
|
Citaat:
Citaat:
Voor salaris ed is ook functieschaal afhankelijk. Vleeswaar verdient meer dan kassa, wat meer verdient dan vakkenvullen. Zoek gewoon de CAO op en copy past dat hier. Dat is iig het minimum, en ongeacht van hoe ze het opfleuren, je zit daar altijd in de buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
Van wikipedia: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bij de hema rond de 2,80 als ik het goed heb.
|
bij de ah verdienen ze gewoon het minimum hoor, alleen omdat alles er bij inzit lijtk het meer
|
wie ben jij :mad:??
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok als je vrij neemt krijg je niet doorbetaald, maar je gaat toch werken om iets bij te verdienen en niet om vakantie te houden. Ik werk ook bij de AH en krijg ongeveer € 4,30 of €4, 50 |
neeh dan is het niet meer
met vakntiegeld word bedoelt geld dat je krijgt aan het begin van de zomer vakntie en met kerst. alles wat er bij in zit krijg ik uiteindleijk ook alleen niet meteen |
Kun je op je 15e eigenlijk bij de ZARA werken?
|
Wat the hell :| Ik verdiende op m'n 18de geloof ik iets van 4, 20 ofzo, dat was dan wel excl. vakantiegeld, maar toch. Toen ik op m'n 15de in een C1000 begon verdiende ik geloof ik zelfs 2,60. Ik snap dat het loon ieder jaar wat meer wordt maar dit is wel een heel groot verschil:eek:
|
Bij Deen verdien je ongeveer 4,65 incl. vakantiegelden, zonder zo'n 4 euro.
Dat stond in mijn contract, zonder vermelding van leeftijd. Dus zal het ook wel voor een 15-jarige zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |