![]() |
Upgrade?
Ik heb op dit moment een computer met de volgende spec's
http://img.media-technologie.nl/pc01-specs.jpg Nu wou ik deze pc gaan upgraden maar nu sta ik voor het probleem dat mijn geheugen moeilijk te upgraden is. Ik heb op dit moment 2x1GB DDR-DIMM (met 2 banken) Als ik dus mijn systeem ga upgraden videokaart, geheugen ect .. is dit dan zonde van mijn geld of is er een optie? Wat is eigenlijk de waarde van dit systeem op dit moment? |
Dat is vrij zonde van je geld, ja. Wat je nu hebt is dusdanig verouderd dat je veel beter een nieuw systeem kunt kopen. Erg veel waard is het ook niet meer. Misschien dat je er 100 euro voor krijgt als je geluk hebt, maar zelfs dat is misschien al aan de hoge kant.
|
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf waar je je systeem voor gebruikt.
Ik heb een vergelijkbaar systeem en zat midden een project met een strakke planning. Toen de helft van mijn ram-geheugen het begaf heb ik uit nood 2x 1024gb gekocht maar als ik niet tegen een deadline aanzat had ik het nooit gedaan. Binnen een half jaar vernieuw ik mijn complete systeem namelijk. |
100 euro zal je er niet voor krijgen, tenzij je heeel veel geluk hebt ;)
maar upgraden is het niet waard, koop een nieuwe als dit echt niet meer verder kan |
Voor de waarde sluit ik me aan bij de bovenstaande 3 posters.
Maar wat wil je met het systeem? Als je niet meer wilt dan internetten, msn, word/excel, muziek luisteren, films kijken, af en toe een niet te nieuw spelletje voldoet het systeem nog prima :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |