![]() |
Some advice over here :)
eey ik kga dus dit weekend met meisje naar cinema waar ik al tijdje zot van ben.Ze was heel enthousiast en ze stelde zelf voor om alleen wij 2 te gaan :). en ja nu zit ik te denke allemaal goed en wel maar wat te doen als ik daar ben??
|
Film kijken??
|
Laat het op je af komen. Praat met haar zoals je met elk ander zou praten, 'Goh, hoe was jouw week?' 'Tijd geleden dat ik in de bios ben geweest! Wat heb jij voor het laatst gezien?' 'Ben wel benieuwd naar die film, de trailers leken me wel oké'. Koop die bioskaartjes, ga naar die zaal, praat rustig verder.
Tijdens de film kan je de mogelijkheid creeëren om haar hand beet te pakken, oid. Tenminste, dat gebeurde mij vrij regelmatig tijdens een date in de bios. Niets mis mee, kan prima. En verder... Laat het over je heen komen, je merkt het vanzelf. Zij zal misschien ook initiatieven nemen, dus... Wacht het af, wees jezelf, allesch komt goed. |
en zoenen tijdens een film is (voor mij iig) not done. Dan raak ik afgeleid door de film enzo. Tenzij ze jou natuurlijk zelf zoent:P
Gewoon beetje dr hand vasthouden of dr vingers strelen. Have fun! |
Bioscoopbroek aan (y)
|
nou ertur :nono:
|
Citaat:
Verras haar en ga gaan indoor carten of eens gaan snowboarden indoor, of naar de zoo ffs, alles behalve de cinema djeez. Dit is een levensles, dit advies kan je leven veranderen. Use it wisely. |
Citaat:
|
Er is ook absoluut niets mis met de bioscoop. Tenminste, ik houd er wel van. Ik snap niet echt waar kous het idee vandaan heeft dat de bioscoop een vreselijk idee is.
|
Ik moet zeggen dat er een kern van waarheid schuilt in wat Kous zegt. De bios vind ik erg leuk om naar toe te gaan met m'n vriendin, daar niet van, maar als het echt een nog een afspraakje is met een meisje die je wel leuk vind niet ideaal. Je probeert elkaar toch beter te leren kennen. Je kunt dan gewoon wat gaan drinken in de stad en kletsen. Maar als je bang bent voor een pijnlijke stilte, ga dan iets actiefs doen. Je hebt toch de kans om elkaar te leren kennen maar je hebt altijd iets te doen. Zoals ehm...een workshop stijldansen, een paar holes golfen, de hond uitlaten of winkelen. Wees creatief en verzin iets!
|
niks mis met bioscoop! en iets drinken en kletsen enz kun je ervoor en erna (y)
|
Precies, ik vind de bios helemaal niet erg. Dan wen je in elk geval aan elkaars gezelschap etc. :) Ervoor of erna wat drinken is dan voor de gesprekken.
|
Je gaat nu toch al naar de bios,
maar ga als het kan een beetje achter in zitten. Als er dan iets gebeurt let niet iedereen op je |
Citaat:
Wat kun je doen? Biedt haar in de bioscoop iets te drinken aan, daar maak je al een mooie start mee. Voor de rest, kun je tijdens een romantisch moment in de film haar hand vastpakken of toon iets van ontroering. Maak je niet te veel zorgen, alles gaat vanzelf en er zijn geen geschreven wetten die bepalen hoe je je moet gedragen tijdens een date in de bioscoop. Klinkt cliché, maar wees gewoon jezelf. Je hoeft jezelf niet meer te bewijzen, want zij was tenslotte degene die voorstelde om naar de bioscoop te gaan. |
Citaat:
|
De bioscoop is een perfecte plek voor een date, want je hebt meteen gespreksstof achteraf. Zeker als het, zoals TS zegt, een bioscoop is waar je 'al een tijdje zot van bent'.
|
Oh ja, en ik merkte nu pas op dat zíj degene is die voorstelde om naar de bioscoop te gaan, dus dan loopt de TS sowieso het risico niet dat ze het niet leuk vindt.
kous snapt er helemaal niets van. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stijldansen en golfen waren gewoon voorbeelden! ;) Zoals ik al zei, wees creatief! |
Citaat:
|
Citaat:
Toch bedankt voor je bijval! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het weekend is inmiddels voorbij. Ik ben benieuwd hoe de date is gegaan. Vertel op, hoe was het?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |