![]() |
Kakkerlakken
Ok... wat is de beste manier om deze uit te moorden... want ik heb 't helemaal gehad met die beesten... (n)
|
feyenoorders worden toch kakkerlakken genoemd? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
help deze jongen toch is
|
Toen wij ze hadden zijn we uiteindelijk maar verhuisd :(
|
Daar zijn toch verdelgers voor?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een topic met veelal geblaat erin :rolleyes:
Maar als je zegt dat je in een flatgebouw woont, en het hele gebouw heeft er een beetje problemen mee moet je misschien 'n keer contact opnemen met je huisbaas. Die kan wel zorgen dat er verdelgers ( :confused: ) komen, het is immers toch zijn taak die algemene problemen op te lossen? |
Citaat:
Ik weet ook niet of m'n moeder concact met de huisbaas had opgenomen, ik was pas 8, dus toen wist ik nog niet hoe dat allemaal werkte, [edit]maargoed ik ben iig blij dat ik er nu niet meer mee te maken heb.[/edit] |
Citaat:
|
Alle kakkerlakken uit je woning doden en dan op ALLE mogelijke plekken waar ze naar binnen kunnen komen , iclusief leidingen, deuren, ontluchtsystemen of wat dan ook datverdelgingsmiddel spuiten/smeren/enz. .
Zolang het niet door iedereen gezamenlijk wordt geholpen bij het verdelgen zullen ze er zijn! |
Er is bijna niets aan te doen
|
Je moet erop stappen :D
|
Citaat:
**Kraaaaak** :D (dieren doodmaken is best wel tegen mijn principes in...maar dit soort gespuis :mad:) |
Begin maar met Bazz
|
Citaat:
Zodra je dat doet komen de eitjes uit het lichaam vd kakkerlak, en heb je er weer wat bij ;) Gewoon verdelger bellen |
deze is een beetje oud en aangezien de nieuwe reacties niet heel vernieuwend nuttig zijn gaat deze dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |