![]() |
Bij volle blaas geen stijfe
Meer mensen(jongens;) ) hier last van :D
|
nee ik niet....
maar het lijkt me niet zo handig....als je blaas vol is en dan iets met je lul te gaan doen.....misschien zeik je alles onder!! kon toch :rolleyes: die van mij werkt prima onder alle omstandigheden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen last van.
|
Nog nooit echt problemen mee gehad.. wel de drang om na onzedelijke handelingen toch even de knusheid van de wc op te zoeken.. maar neuhj ik (wokeej, hij) werk(t) in zowwat alle omstandigheden.
|
geen last van inderdaad
maar je kan toch altijd wel ergens plassen, zodat je dan weer een stijve kan krijgen? hm? :) |
Citaat:
|
ik heb juist heel vaak een stijve dan, en dan kan ik weer niet pissen :(:D
|
Citaat:
Citaat:
Pas op het moment van de zaadlozing wordt de urinebuis afgesloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan wel, mits je even vantevoren met een rekenmachine de parabool uitrekent doormiddel van welke je zeik in de pot terecht moet komen.
|
Als je met een volle blaas gaat neuken kom je ook sneller klaar! Of ben ik nou de enigste met dit probleem? :confused:
|
dan ga je voor je date of iig voor de stijve even pissen
|
Citaat:
|
ik kan wel pissen las ik een stijven heb(ja ook een echte..)
maar het is zo verdomde moeilijk richten en naar beneden buigen doet gruwelijk zeer( omkankken) :eek: dus het pist enorm moeilijk maar ik kan het wel. chuck |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op zich is't wel 'n geil gevoel, stijve en 'n volle blaas
maar 't idee da'k na de sex eerst naar toilet mag rennen en daarna weer mag knuffellen en nagenieten vind ik minder fijn..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klaarkomen duurt bij mij ongeveer twee keer zo lang met volle blaas als normaal, net of er iets tussen zit ofzo (???), maar een erectie i geen probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |