![]() |
leuke sport
Ik wil graag met iemand op een sport maar ik weet niks. We moeten wel samen bij elkaar zitten weet iemand iets??
ps. ik zit op voetbal |
Citaat:
|
Ik zit nu 9 jaar op volleybal, ik ben toen ook samen met vriendinnen begonnen en we kwamen samen in het zelfde team. Misschien een ideetje om samen op volleybal te gaan? Of lijkt je dat niets? ;)
|
Badminton.
|
darts
|
badminton heb ik zes jaar op gezeten, was supergezellig en niet al te intensief. Raad ik je heel erg aan! neem een proefles.
|
wat ik nu veel doe is stuntskaten op speciale skeelers. Sinds de zomervakantie. is erg leuk, maar vooral in de zomer.
|
basketbal, tennis, roeien, dansen (stijldansen, hiphop, modern, ballet etc etc etc) of ga gewoon samen hardlopen ofzo. en dat dan bijv 2x per week. moet je wel gemotiveerd zijn, want dat zou ik ook met een vriendin doen ooit. iedere keer was het weer van: 'ah tis beetje te koud'.. of 'oh, het regent, dat is nou jammer, ik had net zoveel zin' en dan ging het uit eindelijk toch iedere keer niet door :P hahaha. nou succes ermee ;)
|
Citaat:
Dan doe je toch wel echt iets verkeerd hoor :rolleyes: Badminton is door de snelheid en onregelmatige beweging juist een van de meest intensieve sporten die er is, maar wel degelijk heel leuk ;) |
schaken :P
|
ok nu serieus. je kan bijvoorbeeld gaan tenissen of badmintonnen zijn beide leuke sporten om te doen of je kan natuurlijk gaan dansen
succes met je keuze! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang meisjes zelfs aan rugby doen moet honkbal ook wel kunnen lijkt me (Y)
|
Citaat:
|
Zumba:)
|
Korfbal?
|
Circus!
Over heel Nederland verspreid zitten tal van Jeugdcircussen, hele leuke sport. De gedachte dat je er lenig voor moet zijn is absoluut niet waar! |
Citaat:
|
schaatsen!
weinig genoemd hier?! echt super leuk, wel een duurdere sport. |
Acro of Turnen zit er al vanaf me 6e op en kan er niet mee stoppen :)
|
Badminton!
|
wakeboarden!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |