![]() |
repelsaai #714
:cool:
|
Repelsteel en z'n chickie zijn volgens mij echt beesten huhuhu ;(
|
|
*Miekje* 51
imène 44 Philosophy 41 Katje 40 mangoo 35 Rationeel 27 ecnelis 25 White Trash 25 Jaeger 21 Rode Panda 20 Repelsteel 19 Pippeloen 19 Paranoide 17 Tink* 17 Trimm Trabb 17 Lisa 16 Chick Rock 15 Barabas 8 Faded-Away 7 Dark Phoenix 6 Missy 6 fizzle-fluffy 4 Kazet Nagorra 3 TopDrop 3 Martiño 3 Rivka* 3 Mr Soija 3 Hernuel Fan 2 grl 1 Stefenootje 1 Commendatore 1 Kunst 1 |
narcist :o
*Miekje* 51 imène 44 Philosophy 41 Katje 40 mangoo 35 WTFFF? jij nieuw? :D Rationeel 27 ecnelis 25 White Trash 25 Jaeger 21 Rode Panda 20 Repelsteel 19 Pippeloen 19 Paranoide 17 Tink* 17 Trimm Trabb 17 Lisa 16 Chick Rock 15 Barabas 8 Faded-Away 7 Dark Phoenix 6 Missy 6 fizzle-fluffy 4 Kazet Nagorra 3 TopDrop 3 Martiño 3 Rivka* 3 Mr Soija 3 Hernuel Fan 2 grl 1 Stefenootje 1 Commendatore 1 Kunst 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak dat de kat wijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha lame.
|
Trouwens philoss het was bij blof :( dat doe je toch niet :(
|
Ik snap niet dat van die klefferds niet gewoon met elkaar naar huis gaan en daar bezig gaan. Get a room ofzo.
|
ehh :D nee.. vast niet :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
okay ik hou al op nu :o |
Zoenen waar anderen bij zijn (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hou op over zoenen.
|
Citaat:
|
Niet zeiken, ik heb ook niemand om mee te zoenen Philo!
|
Mamasé, mamasa, mamasakamoemba.
|
ik ga gratis koffiedrinken, toedels!
(neehee, ik gá niemand vermoorden om na de begrafenis gratis koffie te scoren) argh ik verveel me |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoene zoene zoene!
|
Citaat:
|
Oh :bloos: :D
|
Lisa :D
|
Citaat:
|
|
HAKUNAMATATAAAAAAAAAA pampampaaaaaaaaaaaaaaaaam
|
Citaat:
|
ow kut verkeerde
|
he allure is er van dat nummer ook een versie met alleen josje?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb het wel een beetje koud trouwens.
|
We gaan het niet hebben over mijn lovelife.
|
|
ik heb net penne gemaakt met tomatensaus, voor de verandering. En heeeeeel veel knoflook en een beetje peper
|
Pip, waar of niet waar:
- Dex is homo. - Dex is bi. - De relatie tussen Martijn en Irene houdt niet lang meer stand. - Rik en Charlie krijgen binnenkort een relatie. - Danny verwijt Sjors de negatieve recensies van zijn boek. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was de pasta nu gaar en heb je je niet gebrand e.d. ? :D |
De zus van mijn hartsvriendin (:D) van 'vroegah' zei ook altijd poepdoos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |