![]() |
I-Dose
hey ik ben al een tijdje niet meer zo overactief geweest als ik dat eerst was, maar ik heb weer ff wat gevonden.
getting high on sound!!! ik zat eens spuiten en slikken te kijken en kwam toevallig dit filmpje tegen: http://www.bnn.nl/sens2009/video/?v=...6c616ef4eac1d8 kijk maar, de CD heet I-Dose en is ook illegaal te downloaden... (zie dit niet als reclame, en niet als aanmoediging voor illegale downloads) nou heb ik het dus geprobeerd en voelde me idd best relaxed (was maar 2 minuten) nou denk ik dat dit nog placebo is, maar ik dacht van goh... dit is wel delens-waardig. denk niet dat het het echte drugs-gevoel geeft, maar is wel leuk... ik ga iignog wat verder proberen en kijken of de verschillende sounds ook verschillende effecten hebben. dit topic is dus om je ervaringen te delen... en om mij uit te leggen hoe dit in godsnaam werkt (kon niet echt vinden :p) :evil: en jah voor degenen die zeggen: ga gewoon aan het echte werk (hard-drugs)!!! ik: nope geen mogelijkheid toe en (nog) geen zin in... (indien toch problemen met dit topic... pm of post maar wat) |
er zijn al vaker topics hierover langsgekomen, maar de laatste is alweer aardig oud dus ik laat hem maar open, misschien dat er iemand nieuwe ervaringen heeft. Ik heb het zelf ook meerdere malen geprobeerd, en weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken. Over het algemeen had het geen effect, maar een keer leek het toch wel alsof ik iets gebruikt had. Ik voelde me vaag in mijn lichaam zitten, en ik wist totaal niet of ik nou wakker was of lag te slapen. Het leek ook wel of ik door mijn hele lichaam aan het trillen was, maar ik lag gewoon stil op bed.
vaag programma, sommigen zeggen dat het bij hen werkte, maar ik heb toch vaker gehoord dat het geen effect had :p met een beetje zoeken kun je het best makkelijk gratis vinden...ik vind het wel het proberen waard :p precies goed voor als je eens een avond werkelijk geen ene fuck te doen hebt, of als je gaar bent en even op bed wilt gaan liggen terwijl je toch geen zin hebt om te slapen ofzo |
ik merkte er geen zak van, al was het luisteren wel vaag er naar. maar ik had dan ook kut oordopjes toen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |