Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   wie weet een leuk boek voor mij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1775339)

.-lisa-. 08-10-2009 14:38

wie weet een leuk boek voor mij?

wie weet een leuk boek voor mij ik heb geen idee wat ik in de bib moet lenen:P
ik hou van dit soort boeken:
mzzl meiden
100% anna,nina..
carry slee boeken
enz

dus wie weet nog wat?

Vogelvrij 08-10-2009 15:00

Die ene serie van Vlinders of zo, met Tanja en Marike (Lydia Rood), Olivier (Daan Remmerts-de Vries) en Douwe (Sjoerd Kuyper, geloof ik). Weet van Tanja de auteur niet meer.
Maren Stoffels? Karlijn Stoffels? Die worden in elk geval veel gelezen door mensen die ook de boeken lezen die je hebt genoemd!

Uice 09-10-2009 00:33

Citaat:

Vogelvrij schreef: (Bericht 29749746)
Die ene serie van Vlinders of zo, met Tanja en Marike (Lydia Rood), Olivier (Daan Remmerts-de Vries) en Douwe (Sjoerd Kuyper, geloof ik). Weet van Tanja de auteur niet meer.
Maren Stoffels? Karlijn Stoffels? Die worden in elk geval veel gelezen door mensen die ook de boeken lezen die je hebt genoemd!

Maren.

Vogelvrij 09-10-2009 08:02

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 29751375)
Maren.

Wat, Maren?

O, ik zei het misschien een beetje gek, ik bedoelde, de vierde auteur van de Vlinderserie weet ik niet meer (maar ik heb nu opgezocht dat het Nanja Roep is) en verder raad ik je de boeken van Maren Stoffels en Karlijn Stoffels aan.

Uice 09-10-2009 23:13

Citaat:

Vogelvrij schreef: (Bericht 29751529)
Wat, Maren?

O, ik zei het misschien een beetje gek, ik bedoelde, de vierde auteur van de Vlinderserie weet ik niet meer (maar ik heb nu opgezocht dat het Nanja Roep is) en verder raad ik je de boeken van Maren Stoffels en Karlijn Stoffels aan.

Oh, ik dacht dat je niet wist of ze Maren of Karlijn heette.

Little Phoebe 16-10-2009 03:10

Vlinder serie is inderdaad aan te raden, het is ook heel leuk om alle boeken te lezen per schooljaar. Dan zie je alle perspectieven.

Misschien vind je de Heartland serie ook wel leuk. Gaat over een paarden ranch. Ik ben zelf niet zo'n paardenmeisje, maar die boeken heb ik met veel plezier gelezen.

Succes!

Roosje 31-10-2009 21:57

Wat je dan denk ik ook leuk vindt, zijn de boeken van Caja Cazemier. Heb ik met héél veel plezier gelezen. Ik denk dat je zeker haar wat nieuwere boeken tof vindt.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je een jaar of veertien-vijftien bent zijn ook Iris, Weerlicht, K.I.D.-kind en De eerste keer gaaf. Vooral K.I.D.-kind heb ik zelf echt honderd keer gelezen.

suzannexxx 03-11-2009 10:31

Hee Lisa, boeken van Wilma Geldof zijn supper. Ik heb net Bitch gelezen, in een keer uitgelezen. heel spannend en ook heel mooi.En ok het boek vlinder en hee sgatje vond ik supper. het zijn gewoon goeie boeken en niet met langdradig enso.

suzannexxx 03-11-2009 10:33

o ja, dr was er ook een die vond ik minder , natans val ofso, die was wel mooi maar ook erg naar. maar de rest is dus echt cool.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.