![]() |
[PS3] Uncharted 2
nou jongens, voor mij toch wel de reden om deze maand een ps3 te gaan halen (naast GT5, FF, MGS en Wipeout)
http://www.metacritic.com/games/plat...d2amongthieves Degene die n beetje alles n beetje volgen weten wel dat het een prima game is, maar ik heb er zowaar zin in (y) |
|
Hoor er goede verhalen over :)
Denk wel dat deze toegevoegd wordt aan mijn PS3 collectie. |
Ik weet t niet....over 1 waren ook veel mensen lyrisch maar dat vond ik echt een kutgame.
|
Ik vond 1 een leuk spel. Speelde fijn, goede besturing en leuk verhaal. deel 2 ga ik zeker kopen. :)
|
De graphics overtuigen me niet. Er zijn veel details te zien, maar de kleuren ogen (vooral in de jungle-gebieden) een beetje...uhm....waterig. Ofzo. Mja. En de karaktermodellen zijn haast van Gamecube-niveau :|
De game lijkt me verder wel ERG tof om te spelen, though. |
Oh yeah, ik heb m gekocht. Kan hem morgen pas spelen. Heb limited edition, huhuhu.
|
Ik vind hem heel vet. Maar de camera is soms een beetje irritant? Imo irritanter dan deel 1.
|
Citaat:
De game heeft wel een bepaalde stijl; maar gamecube nivo? Qua animatie, physics en complexiteit van de modellen vind ik dit een beetje een nergens-op-slaande opmerking. |
aardig filmpje voor de techies:
http://www.eurogamer.net/articles/un...ell-blog-entry |
Citaat:
|
ieder z'n ding, het is idd redelijk gestyleerd allemaal. Vind het geheel persoonlijk erg sterk.
|
mja, heb de beta gespeeld. Graphs vielen wat tegen maar speelde (online) wel lekker
|
Ik ga hem neit halen want als mw 2 er is beland deze toch in de kast.
|
ik heb erg veel gehoord en gelezen over deze game. Mn budget staat het alleen nog niet toe vrees ik. Ik denk dat ik eerst met deel 1 begin tegen een platinumprijsje :)
|
Spel inmiddels gespeeld en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben. Niet zozeer van de graphics of de ruwe gameplay, maar van de bredere presentatie. Het is als het ware een geslaagde B-film (y)
GOTY zou ik het niet willen noemen, maar het is wel het beste spel op de PS3 tot op heden. Samen met LBP, natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |