![]() |
Heb je problemen vandaag en als je poblemen hebt wat ga je eraan doen
Gewoon zeg hier in dit topic of je problemen hebt en wat je eraan gaat doen ik moet zo naar me werk toch om paspoort te kopieren anders willen ze me loon niet uitbetalen want ik was vorige week ontslagen omdat ik nootjes had gestolen op me werk beetje dom want iedereen nakt gewoon op werk maarja
|
Nou, jeweetzelluf, ik heb zeker problemen zekers. Ik moet bijvoorbeeld uit bed komen en studeren maar ja weet je wel da heb ik niet zo zin in dus ja. Ook is mijn beltegoed op en ik zal je zeggen vriend dat is geen pretje want wat moet ik nu als ik mijn matties en dushi's iets te melden heb :( Maar fijn dat ik mijn hart bij je kan luchten man, ik voel me al heel wat beter vriend, zeker zeker.
|
Ja ik heb oowk wel un probleempjuh :rolleyes: Ick hep n vriendin en sij is veel populerder als mij, maar nou is dr een jonge ferliefd op mij en zij vin hem leuk.. en nou wil ze geen vreindne meer met mij sijn.. want se is jaloers.. en nou ben ik niet meer poppuler omdat ze mij gedumpd hett..
wat ga ik eraan doen.. gedichten sgrijven.. en zelfmoord plege ofso0w.. ik snijd ook in meselluf alles.. |
Katje heb jij nog beltegoed :o Dat woord heb ik echt al jaaaaren niet meer gehoord.
|
Ik ook hoor
|
Citaat:
|
Vrijdag ,9 oktober 2009.
Probleem; Vandaag heb ik een crematie, maar mijn neus is heel snotterig! Oplossing: Neusdruppels. |
Of zakdoek hm.
|
van neusdruppels gaat je neus toch nog harder lopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
It's over! probleem opgelost! |
Godver wat een topic. :D
|
Dit kan best een geinig topic worden. Geef het een kans.
|
Citaat:
Ik ga morgen vriendin helpen omdat ze trouwt. Ze houdt eerst een 'klein' trouwfeestje bij haar thuis en het grotere feest gebeurt dan in Tunesië en Marokko. Ik moet nog een kleedje (jurk dus) kopen en bijpassende schoenen, maar heb vandaag een hele dag les. Morgen help ik haar thuis, samen met andere vriendinnen, en heb ik dus weer geen tijd om jurk en schoenen te kopen. Mijn oplossing: Mijn (jonge) tante heeft duissenttveelleuke marokkaanse feestjurken en ik kan er eentje uit kiezen en ik heb vorige week leuk outfit gekocht, die doe ik aan later op de avond dan. dat is het ongeveer... oja heb last van hoofdpijn, maar hier is nu niets aan te doen omdat ik geen aspirientje heb |
probleem: mijn constructie voldeed niet op dwarskracht
oplossing: wat extra dwarskrachtwapening neerleggen :D |
ik had honger
ik at. |
Probleem: harde stukken snot in mijn neus.
Oplossing: ze eruit pulken. |
Probleem: Mega mega veel spoedmonsters om kwart voor 2 op vrijdag middag
Oplossing: Concluderen dat de helft van de monsters van vorige week was en ze gewoon de koelkast in knallen voor mandag. Wat hun kunnen kan ik ook. |
probleem: ik ben heel moe.
Oplossing: ik ga zo slapen. Probleem: ik heb kapotgebeten lippen. Oplossing: ik smeer mijn labello's leeg |
Probleem: honger
Subprobleem: te lui om een boterham te gaan halen Oplossing: de honger verdragen als een koene ridder |
Citaat:
Probleem: loopneus, oorpijn, hoofdpijn, oogpijn :( Oplossing: zielig zijn en overal klagen en om aandacht vragen :) |
probleem: die kindjes op mijn stage luisteren niet en maken takkeherrie :P
oplossing: heb ik nog niet. |
Probleem: ik moet aan het werk.
Oplossing; doe ik straks wel. |
probleem: we hebben een la waar motjes in wonen en hij zit heel vol met zooi.
Oplossing: de zooi is eigenlijk bloem, suiker, chocola en verschillende zoete kruiden en suikerwaren. Dus: HEEL VEEL KOEKJES EN BROOD BAKKEN! tot het op is! En dan de la schoonmaken. |
Probleem: ik heb het koud. :(
Oplossing: ik zet de draagbare verwarming naast me hier op mijn studeerkamer. :) |
Citaat:
OT: Probleem: ga vrijdag een week weg, maar heb niemand om op de katten te passen Oplossing: ga straks of morgen bij de buren langs om te vragen of die de katten eten willen geven. Ik vind dit eigenlijk een heel leuk topic :o |
Probleem: ik moet keuzes maken die ik niet goed kan maken aangezien ik de juiste informatie niet heb en die voorlopig slecht te bemachtigen is.
Oplossing: chocoladekruidnoten. Nieuw probleem: misselijk. Oplossing: thee. |
Probleem: ik moet WEER alleen eten.
Oplossing: Nona komt hier eten. NONAA |
Probleem: ik heb honger, want ik heb vandaag nog niets gegeten. :s
Oplossing: ik ga bij de cafetaria hier tegenover dadelijk een lahmacun met döner kebab halen. *O* |
Citaat:
|
oh jammer :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |