![]() |
liefdesprobleem
Ik zit in het 3de jaar en ben ontzettend verliefd op een meisje,maar ik durf het niet zeggen omdat ik bang ben afgewezen te worden. Ook denk ik dat er nog iemand (die een goeie vriend van me is) verliefd is op haar. Ik weet niet meer wat te doen::( het zeggen en (veel) kans lopen afgewezen te worden of een goeie vriend te verliezen. En als die vriend haar neemt denk ik dat ik ontzettend kwaad zou worden.
help me!!, ik weet niet meer wat te doen!! |
Dan lijkt het mij verstandiger dat je het gewoon tegen haar zegt.. dan wordt je maar afgewezen (misschien ook niet;)), dat overkomt de beste onder ons, maar die goeie vriend heb je behouden. Dat lijkt me iig belangrijker.
|
Je moet vragen of die vriend van je verliefd is op haar man. Dat is nu belangrijk lijkt me. Dat je dat zeker weet.
|
Als die vriend haar neemt?! Zo lang je zo over vrouwen praat hoop ik dat geen vrouw gek genoeg zal zijn om een relatie met je aan te gaan.
|
Check eens bij die vriend hoe leuk hij haar precies vindt en praat erover hoe je dat aan zou pakken als hij een move maakt of wanneer jij dat doet en zij op een ervan reageert. Op basis daarvan weet je ook wat je daarna moet doen...
|
Citaat:
|
Je bent echt sneu als je een meisje tussen jullie in laat komen. daar moet je dus het eerst aan denken en het met die vriend over hebben: Is zij het wel waard? Er komen nog genoeg meisjes, en je blijft 99% zeker toch niet voor de rest van je leven bij elkaar! Vergeet niet als het dus overgaat ben je en haar kwijt maar ook die vriend.
Succes!:) |
Citaat:
Vertel die vriend dat je verliefd bent op dat meisje en dat je haar wilt versieren. Als blijkt dat hij ook op haar verliefd is, maak dan een afspraak. Wie haar als eerste verovert heeft, mag haar hebben en dan moet de ander zich bij de situatie neerleggen. Ruzie maken heeft geen zin, want het gaat om haar keuze. |
zeg het gewoon tegen dat meisje dat je haar leuk vindt, als je wordt afgewezen is het niet zo'n ramp, en als die vriend het er niet mee eens is dan zou hij er echt niet boos om worden hoor, het is haar keuze en wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
|
Citaat:
Anyway, maak er in ieder geval geen strijd van, dat lijkt me geen goed idee, want dan wordt het een wedstrijdje en ik denk niet dat zoiets goed is voor een vriendschap. Maarja, persoonlijk vind ik vriendschappen altijd belangrijker, dus ik zou het inderdaad niet tussen jullie in laten komen. Vind eerst maar eens uit of dat meisje interesse heeft, want als ze jullie allebei niet ziet zitten, dan hoeft dat 'wedstrijdje' sowieso niet en is er ook geen risico dat jullie vriendschap kapot gaat. Mocht ze wel interesse hebben in één van jullie, dan kunnen jullie altijd nog een gesprek hebben om te zien of de ander er mee zit. |
Citaat:
|
Citaat:
"Wie haar als eerste veroverd heeft"? Wat klinkt dat cheesy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |