![]() |
Liefde zit vol verraad
okee geen succes was t hahaha nouja ;) dus nu vraag ik zouden jullie kunnen helpen er een mooi gedicht van te maken? hier komt het dan hoor niet schrikken :|
Liefde zit vol verraad, de leugens, de eerste keer dat ik me verade voelde bleek een misverstand. Maar de maanden leefde mee, ondekte de verraad Al die maanden in mn eentje op die straat, denkend dit is echte liede maar fout.. er was verraad Verraad van echte liefde verraad van echte pijn. De dagen door de straten denkend aan wat ik eerder zei. De leugens kwamen later de kapsones boven water Verraad verzon in mn tranen, tranen voor verraad, Fout om te geloven in de liefde die je me gaf, fout om te geloven dat je bij me bleef vandaag. Je leugens, je verraad , al die maanden al die dagen kom er nu pas achter, Liefde zit vol verraad. JA DIT HELE GEDICHT ZIT VOL VERRAAD NU WEET IK HET WEL :( DAAROM ik vraag om jullie hulp !:) |
Ik vind dit echt vreselijk om te lezen. Het zit vol fouten, geen interpunctie, veel te veel herhaling van het woord 'verraad'. Oh en by the way, die bold woorden zijn echt geen succes.
Nee, ik vind het echt niets. |
Citaat:
|
Dit gedicht zit vol verraad.
|
Sowieso, als je 10 keer hetzelfde woord gebruikt, zorg dan dat het een nuttige herhaling is - of iets wat toevoegt .. beetje jammer anders.
|
Nou ben ik heel benieuwt naar het gedicht wat hier heeft gestaan :bloos:
|
Ja ik ook :D
|
Absoluut niets om benieuwd naar te zijn. Plak liefde en verraad 10x aan elkaar, gooi er tig spelfouten doorheen, en je hebt het gedicht.
|
liefde en verraad lievde en verraad liefde en veraad liefde en verrad liefde en verraat leifte en verada ltfeide ne vraedad liefdeverraad en lievdu en vuraad
zo? |
LOL
|
Citaat:
|
Nou, zo vond ik het anders wel ongeveer gaan hoor -O-
|
Ik vond het enigszins meevallen.
Het was een gedicht wat op verschillende profielsites aardig serieus zal worden genomen, en het is duidelijk dat degene zich verraden voelde. Het had alleen een mentrum van niks, elk beginwoord was dikgedrukt en de herhaling van verraad verveelde inderdaad. Spel- en grammatica altijd even checken (al doe ik het ook altijd voud met jou-jouw enzo). Oefenen :) |
Ik neem die profielsites dan ook niet serieus, niet eens aardig serieus.
|
Maar ik begrijp wel waarom de TS het hier gepost heeft. :)
|
wow iedereen zo zn eigen mening.
ikweet het opbowue alles bvan het verhaal niet goed. maar zelf ik vond het mooi maar wist niet hoe het in een gedicht moest zetten.:$ een egte amateur :P |
Waarom is dit nog open, er staat niet eens meer een gedicht in?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |