![]() |
hulp nodig
Ik heb een vraag,ik wil graag volgende een hbo opleiding(accountancy) beginnen maar ik wil graag weten of dit een gooei keuze voor mij is.
ik woon 2 jaar in Nederland en op dit moment ben ik bezig met het staatsexamen's cursus. ik wil graag aan mensen die accountancy opleiding volgen vragen of die opleiding moeilijk is.En ik wil graag weten wat jullie vinden,Dank jullie wel voor jullie advies. |
Ik wou niet als eerste reageren, maar er is nog niet gereageerd dus begin ik maar.
Jouw topic werpt een aantal vragen bij mij op. - Op welk niveau doe je het staatsexamen? (als je het op vmbo doet dan kun je nog niet naar hbo, maar aangezien je je het hebt over hbo ga ik er vanuit dat je havo hebt gedaan) - Hou je van rekenen? Aangezien dat er toch best wel heel veel in zit. In het 1ste jaar is het misschien nog niet zoveel maar in het 2de en 3de eventueel 4de jaar wordt het steeds meer. - Lezen? In de opleiding HBO accountancy zit heel veel leeswerk in, er wordt stof besproken en meestal is het zelf lezen en besturen + maken van de opgaven. Maar over het algemeen: Of het een goeie keus voor jouw is dat laat ik aan jezelf over naar aanleiding van het volgende. Ik vind het zelf wel een leuke opleiding, maar ik had ook al wat ervaring met cijfers/rekenen etc.. Nu zit ik in het 1ste en 2de jaar en ik zit nu al een beetje uit te kijken naar stage in het 3de jaar. Dit omdat je dan echt in de praktijk gaat kijken en werken. Succes met je keuze voor HBO accountancy. Groetjes, Jannie P.S. sorry voor de lange tekst :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |