![]() |
Solliciteren
Heey, misschien is dit een beetje off-topic maar ik wilg raaf solliciteren bij de kruidvat. En op internet staat er dan een formulier dat je moet invullen.Er zijn 3 dingen waar je dan zelf iets moet gaan invullen: Opleiding, werkervaring, en extra informatie.
Hoe moet ik dat dan invullen? En wat moet ik daar dan eigenlijk invullen. Ik denk niet dat ze het erg leuk gaan vinden als ik te kortaf ben. En misschien hebben jullie een voorbeeldje ofzo? Thankyou :) |
Je opleiding is dus gymnasium, vermeld ook het leerjaar.
Je werkervaring zijn je eventuele eerdere baantjes. Jij hoeft hier dus niets in te vullen. Extra informatie: Als je op school bijvoorbeeld een cursus Spaans (buiten schooltijd om, dus vrijwillig) hebt gevolgd en daarvoor een diploma hebt behaald, kun je dit vermelden. Of als je bijvoorbeeld in de Leerlingenraad oid van jouw school zit. Gewoon dingen waar je wel eens baat bij zou kunnen hebben en die het voor je werkgever aantrekkelijker maken om jou aan te nemen. |
Thanks, weet je ook toevallig hoe lang het dan duurt voordat ik reactie krijg? :)
|
Dat weet je nooit, maar als je na een week nog geen reactie hebt is het slim om eens te bellen om te vragen of ze het wel goed ontvangen hebben. Dat staat ook wel lekker enthousiast en zorgvuldig.
|
Thanks. Lol, hoe groot is de kans dat ik aangenomen wordt. Er stond je moet 16 zijn om vulploegmedewerker te zijn. En ik ben pas over 2 maanden 16??
|
Dan nemen ze je vast wel aan denk ik ;)
Verder zullen ze niet echt moeilijk doen, tenzij jij bij een eerder baantje fraude hebt gepleegd ofzoiets. Maar aangezien je geen werkervaring hebt hoef je niet bang je zijn dat het niet zal lukken. |
Citaat:
En denk eraan als je word aangenomen, werk wel hard voor mijn aandelen! |
Alsof grammaticaal correct een vereiste competentie is als oproepkracht bij de kruitvat wil werken =(
|
Ook die zin klopt niet. Maar het geeft een betere indruk als je de grammatica goed beheerst. Als jij hele kromme zinnen schrijft vraag ik me af of ze je aannemen.
|
Ja sorry had paar typfoutjes ;) En ja t is natuurlijk logisch dat ze mensen willen die beetje normaal Nederlands kunnen
|
Dit hoort meer op Wonen en Werken denk ik! :)
|
Bij extra informatie zou je ook een stukje van je motivatie laten blijken. Mits je motivatie natuurlijk uit meer bestaat dan alleen 'ik wil geld verdienen'.
Daarnaast zou je ook kunnen benoemen waarom je denkt dat jij geschikt bent. Als vulploegmedewerker functioneer je in een team en misschien heb je in het verleden ook allemaal dingen in een team moeten doen, op sport of op school. Dan kun je aangeven dat je daar goed in bent. En dat je hard werkt, graag dingen op orde hebt, etc. Oh en ik was ook 15 toen ik startte als vulploegmedewerker bij het Kruidvat. Dat was daar destijds in elk geval geen probleem. |
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen :S
|
Dat kan wel even duren hoor, maak je geen zorgen. En ik moet zeggen dat je soms gewoon niks meer hoort. Had ik ook, allemaal sollicitaties verstuurd en van sommigen helemaal geen reactie gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad, niet langer wachten, bellen!
|
Moet ik eerst aan het telefoonnummer zien te komen ;) ff zoeken :)
|
Oh, net mailtje ontvangen dat ik niet ben aangenomen omdat andere mensen beter waren. Yup, verder zoeken naar een baantje!
|
Lekker vage afwijzing. Maar ach, baantjes zat dus maak je niet te druk!
|
Ja baantjes zat, maar ik kom er niet aan :( XD
|
Ik kon toen ik 16 was ook nooit werk vinden, later werd ik overal waar ik solliciteerde gewoon aangenomen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |