![]() |
Twee tieten in een saaie envelop #718
;)
|
Naar wie ga je de envelop sturen, Soija?
|
Ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat het om herpes gaat, want 40% van de Nederlandse bevolking is daarmee besmet zonder het te weten (een andere 40% weet het wél). Maar zou wel erg toevallig zijn als de eerste herpesblaas dan ontstaat binnen vijf minuten nadat ik een hap van een gloeiend hete tosti neem waarbij er stoom uit de tosti ontsnapt die een branderige pijn op precies dezelfde plek op mijn lip veroorzaakt :o
|
@ Rationeel: Zal best, maar die kop van MG staat me totaal niet aan. Hij heeft iets engigs en viezigs en raars... brr.
|
Citaat:
Zijn er zoveel mensen met herpes?:| Bah. |
h
a l l o |
herpes als in kans-op-een-koortslip hè :) niet genitale herpes de geslachtsziekte, dat is maar 1 of 2 %.
|
Verpest ik het prille topic door over al dan niet genitale herpes te praten? :P
|
Citaat:
Koortslippen zijn echt heel erg vervelend. Volgens mij heb ik ergens nog wel een foto waarop ik er een heb...:( |
Wie zijn hier nog meer Mel Gibson-haters?
|
ik zeg het ook expres om te verwarren, stiekem, een beetje :o
|
Een van mijn patienten vandaag nam de voorgeschreven paracetamol niet in, want dat smaakt zo vies. Maar vroeg wel om een beetje morfine, want o o o wat een pijn.
|
Citaat:
|
Toen-ie piepjong was, had niemand ooit van hem gehoord. Maar jij hebt vast een andere definitie van piepjong :o
|
Citaat:
|
niet bepaald nee, ik haat gewoon niemand :p
|
zwarte olijven! wat verslavend!
|
en dan nog pitloos....
|
jammiiiee nomnomnom mmmmm oulalala
|
Citaat:
Hmm, ik haat ook die karakteristieke trekjes van hem, hoe hij op een bepaalde manier zijn hoofd beweegt. Hij doet gewoon altijd zo... schijnheilig en gemaakt, vind ik - waardoor hij nooit echt oprecht of heel leuk op me overkomt. Wat een kleurloze man zonder persoonlijkheid. En tegenwoordig al helemaal - hij is nu een religieuze fanaat en predikt van alles, maar zelf gaat hij ondertussen vreemd met een Russisch model die momenteel zwanger van hem is. :n |
mn ava is nogal..somber, vergeleken met jullie ava's...!
|
!
|
Mijn betekenis van piepjong is wel afhankelijk van de context. Want als iemand van veertig ofzo kanker blijkt te hebben zou ik dat wel piepjong kunnen noemen. Maar om op piepjonge leeftijd zindelijk te zijn is de maximumleeftijd toch, laten we zeggen, 28 maanden.
Een piepjonge acteur vind ik denk ik maximaal twintig :P |
niet zo piepen jong!!!!:mad:
|
hey sarah zeg eens ja of nee! wat ik ga doen hangt af van jouw antwoord
|
oh oh ik heb de vraag gemist
|
Of was er geen vraag? In dat geval is het antwoord natuurlijk ja.
|
Dan zijn we natuurlijk benieuwd wat je gaat doen.
|
ik moet douchen en naar bed! welterusten!
|
Welterusten.
|
slaap lekker.
|
Citaat:
Slaapzacht! |
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
liv was het toch? |
Shaaallooom
|
woohoo 3d rock from the sun 75 % *O*
|
Citaat:
ja :) |
hola ecnelis
|
hoi mensen en dieren
|
Citaat:
|
Haten is zo'n sterke emotie. :p
|
Ik vind de avatar van imène niet somber.
|
haten is een nutteloze emotie. je laat je eigen humeur verpesten door iemand van wie je eigenlijk wilt dat hij zo ver mogelijk bij je vandaan blijft en geen invloed op jou kan hebben :confused:
|
|
ik wilde iets delen maar ik zou echt niet meer weten wat
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik vind dat geen sombere avatar en die van mezelf ook niet
|
Heb elkander gewoon lief <33
|