![]() |
wat moet ik doen
ik ben 16 en er is zo'n meisje van 15 en ik vind haar echt leuk:bloos: maar ik weet niet of me mij leuk vindt. Hoe kan ik daarachter komen, moet ik iemand anders sturen of moet ik het zelf vragen maar dan ben ik bang om te horen dat ze mij niet leuk vind of zo. weet niet wat ik moet doen:|
|
Beste danny,
dat gevoel van willen weten hoe iemand over jou dentk dat ken ik ik heb dat zelf ook meegemaakt maar ik waarschuw je maak niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt om er een ander op af te sturen vinden dames niet leuk kan ik je zeggen Ga gewoon naar haar toe en vertel haar daty je haar leuk vind een blauwtje lopen is niet erg als je maar met trots kunt zeggen dat je het haar verteld hebt. Carlos |
Hey Danny,,
Ehm, nouja ik weet niet, heb je het alleens tegen iemand gezegd die al langere tijd met jullie beide bevriend is ? die kan er altijd makkelijk een mening over geven, aan mensen zien of ze elkaar 'extra' aandacht geven is veeel makkelijker voor een buitenstaander, nouja suc6 ermee |
Kennen jullie elkaar al een beetje? In dat geval is het het beste om er zelf achteraan te gaan, al dan niet in real life (sms, hyves oid is ook een optie...). Wanneer je haar niet kent maar je kent iemand die haar kent, kan je het altijd via via spelen en haar leren kennen. Alleen zou ik er wel voor zorgen dat je haar zelf vraagt voor een date oid, omdat het nogal basisschool is om dat door een ander te laten regelen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |