Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisje uit de klas (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1776130)

Dirkieboy 14-10-2009 15:03

Meisje uit de klas

Ik ben een 16-jarige jongen uit het noorden. (friesland)
Ik zit nu in het examenjaar en ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas (lisa), alleen ik denk niet dat het iets word. In al die jaren heb ik namelijk nog nooit een vriendin gehad :$ ik ben gewoon te verlegen denk ik.
Verder zie ik er wel goed uit vind ik zelf en mijn vrienden zijn ook gewoon normaal.
Ik heb al wel geregeld dat ik met haar een project doe, maar we spreken elkaar maar zelden.
Wat te doen??
Ik heb echt hulp nodig!!

Mushu 14-10-2009 15:08

de zoekfunctie van het forum gebruiken.

Dirkieboy 14-10-2009 15:12

Ja ik heb al veel gekeken..
Maar iemand nog tips, ik ga dus al wel een project met haar doen .. hoe het beste uit de hoek te komen?

Mushu 14-10-2009 18:28

Iedereen geeft altijd dezelfde tips, dus zoek gewoon wat beter.
Spreek haar aan, vraag of ze met je wat wil drinken, naar de film wil.
Probeer jezelf te zijn.

Dit zijn geen andere tips die je ook had kunnen opzoeken hoor. :)

Sarah 14-10-2009 19:03

"hee, ik denk dat we een keer met z'n tweeën aan het project moeten werken. Vanmiddag bij mij thuis?"

Ik en mijn vriend waren ook eerst alleen klasgenoten, maar het is pas wat geworden nadat we samen een project hebben gedaan :P

Dirkieboy 14-10-2009 21:04

Ja ik zie het ook als een gouden kans haha
Maar ik ben niet het type dat zo makkelijk iemand mee naar huis vraagt :(
hoop dat het dit keer wel iets word..
Ik probeer wel iets meer met haar te praten

Dirkieboy 15-10-2009 17:04

Ik denk alleen dat ze een andere jongen uit de klas al leuker vind :(

Bassie2 15-10-2009 18:49

Heb je haar MSN ? Misschien daar wat meer uithalen dan. Wat vragen stellen niet al te opvallend maar er gewoon eens over beginnen hoe het in de liefde gaat, je hoeft eerst niet te laten merken dat je haar leuk vindt. En interesse in haar tonen. Good Luck !

MissKim 15-10-2009 20:07

Ik zou haar inderdaad eens opzoeken op hyves of op msn.
Zeg gewoon dat jullie het project niet afkrijgen, en dat je wel een goed cijfer wilt hebben. Dan moeten jullie wel een keer samen afspreken. Of bel haar om iets te vragen over jullie project, en blijf daarna ff kletsen!
Succes!!
xx

Dirkieboy 15-10-2009 20:29

Bedankt, goed tips!
Ik heb haar msn nog niet maar heb der wel op hyves.
Zal haar wel en toeveogen op msn dat praat voor mij veel makkelijker.
En dat project ik weet niet denk toch dat ik het maar gewoon op school ga doen, hoewel we tyhuis natuurlijk wel meer met mekaar betrokken zijn

Cherry Springs 15-10-2009 23:34

Citaat:

Bassie2 schreef: (Bericht 29772340)
Heb je haar MSN ? Misschien daar wat meer uithalen dan. Wat vragen stellen niet al te opvallend maar er gewoon eens over beginnen hoe het in de liefde gaat, je hoeft eerst niet te laten merken dat je haar leuk vindt. En interesse in haar tonen. Good Luck !

Als je vraagt hoe het in de liefde zit weet ze meteen wel what's up.
Gewoon, praatjes maken! Geloof in jezelf, dat is heel belangrijk.

Daantjer 16-10-2009 07:15

kijk of ze iets herinnert van jou, bijvoorbeeld je geboortedatum, dan is ze meestal geïnteresseerd.
maar toch als je niks tegen haar zegt kan je daar later spijt van krijgen.

Sarah 16-10-2009 08:10

Dat project kun je ook veel beter op school doen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het een goed excuus is om haar uit te nodigen zonder je kwetsbaar op te stellen.

Dirkieboy 16-10-2009 14:36

Ja ik snap het wel van dat project
ik weet alleen niet of ik me dan wel gemakelijk voel bij me thuis en als ik dat ga vragen.
Ik word nogal zenuwachtig als ik op haar af ga namelijk/.

MissKim 16-10-2009 17:05

Tuurlijk word je zenuwachtig als je iemand ziet die je leuk vind, dat heeft iedereeen.
Maar daarom kan je het nog wel proberen!
En als je bij jou thuis iets te vind, probeer dan na school als jullie het niet af hebben te gaan zitten, op een rustig plekje en dan beetje kletsen
Succes!

LoorAn 01-11-2009 14:31

Het is zo moeilijk om verliefd te zijn.. maar ik weet wel dat het heel leuk is als iemand gevoelens voor je heeft.

het is belangrijk om je doel voor ogen te houden. Wat wil ik precies en hoe kan ik dat bereiken? Als je iets echt wilt dan zet je alles aan de kant om dat te bereiken, in dit geval moet je dus veel met haar gaan opschieten.
Als je er wel leuk uitziet is de kans heel groot dat een meisje je wel ziet zitten, alleen gaat ze ook nog op het innerlijk af.
Als je gewoon aardig doet en jezelf blijft (!) dan zal ze jou ook opmerken. Maak veel oogcontact als je met haar praat, luister naar haar en praat niet te veel over jezelf. Ga in de klas gewoon aan haar tafel zitten en bouw een gesprek.
Dit zal helemaal niet raar overkomen en dan krijg je gelijk een beeld of ze jou ook ziet zitten!

meisjes houden van aandacht, succes!!

Batave 01-11-2009 15:42

Citaat:

LoorAn schreef: (Bericht 29828620)
meisjes houden van aandacht, succes!!

Net als veel jongens trouwens ;)

Dirkieboy 07-11-2009 09:41

Nu bijna een maand verder heb ik niet veel vooruitgang geboekt :(
Het project mailen we gewoon naar elkaar en het contact is echt minimaal!
Heel soms praten we eventjes..
Ik ben weer een shopeloos bezig:S

LoorAn 07-11-2009 17:55

tja, het moet toch echt uit jezelf komen. Gewoon doen.

I C U 08-11-2009 10:01

"Zullen we anders een keer bij elkaar gaan zitten om het goed te bespreken? Waarschijnlijk werkt dat beter dan dat gemail. Kun je vanmiddag?"

Dirkieboy 08-11-2009 14:33

Ik snap jullie wel...
Alleen ik heb de ballen er niet voor.
Maarja van probere kun je leren

Voordat ik naar school ga denk ik van morgen ga ik veel met haar praten enzo
en dan op school heb ik zoiets van laat maar
iemand oplossing??

shyguy1995 08-11-2009 20:46

ik heb ook zoiets ik werd er gek maar toen dacht ik gwoon f**k it ik vraag haar gwoon een keertje naar de bios nou dat heeft wel gewerkt (gwoon proberen boedoel ik als je niet probeert denk je ook gods wat een domme actie van me en als je haar zegt dat je der leuk vind en wel eens wat wil gaan doen biosje ofzo en ze wijst je af ben je maar een dagje of 2 een sukkel maar als je haar noit vraagt ben je ECHT EEN SUKKEl) gl

Batave 09-11-2009 15:33

Tip: vraag het op een speelse wijze, dus dat ze het ook als een grapje kan opvatten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.