![]() |
As the world saais #720
nee ik kon geen betere titel verzinnen.
|
ha ik ben eerder dan dp!
|
Ha jij bent eerder dan DP!
|
Pippeloen 95
Lisa 67 Rationeel 40 imène 35 Jaeger 35 fizzle-fluffy 25 Commendatore 22 TopDrop 19 Katje 16 Philosophy 15 Sarah 15 Tink* 14 White Trash 14 Rode Panda 13 Mr Soija 12 Barabas 11 Trimm Trabb 8 flyaway 6 DmCraanen 6 *Miekje* 5 Rivka* 4 Dark Phoenix 4 Martiño 3 ecnelis 3 grl 2 Hernuel Fan 2 Missy 2 lentekriebel 2 Archont 2 Havock 1 Allure 1 Stefenootje 1 Kazet Nagorra 1 Kunst 1 |
Ja henry zei net dat hij met katie getrouwd is geweest :D
Wat een sloerie is ze ook :D |
omg ik spamslet!
|
Super goed Missy. (Y)
|
Citaat:
die ene aflevering waarin ze 45734578 keer van gedachte verandere van wel of niet met brad moest trouwen :') en ik moet lachen om carley als ze zo 'blij' doet voor katie en brad :D |
Wat is dit nu weer voor vrouwentopic aan het worden? ;(
|
*mannelijkheid strooit*
|
je bent zelf een vrouwentopic!
|
Die Marit toch. :D
|
wij gaan zo naar de aldi. samen op de fiets want echt dichtbij is het niet.
|
Nou ja simulatorrijles. ;x Ik ben al over de helft! Maar nu ga ik.
|
Lach me niet uit, ik ben je meerdere. ;)
|
ik ben pas een paar keer naar de aldi geweest sinds ik hier woon. het is iig een winkel naar kazets zeeuwse hart.
|
Ja katie is echt hmpfrblll tegenwoordig. Ze trouwt toch niet met hem hoor.
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon al vakantie. Prima.
|
kwil ook vakantie
|
Sociale psychologie is interessant.
/random opmerking. |
ik heb geen vakantie :(
|
goeiemorgen! Ik zit op school en ik heb over 10 minuten weer les. En daarna naar de opticien. En dan pianoles.
Ik ben gelukkig om 22:00u al thuis, yay. Misschien hebben ze een hapje eten voor me overgelaten. |
En zo krijgt een ieder wat hem of haar toekomt.
:bloos: |
:(*
|
Citaat:
|
kheb nu les :(
|
waarom gebruikt ie zn micro niet :o
|
|
Party.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zegt genoeg over de les
|
Alleen heb je momenteel niet zoveel aan het forum voor afleiding.:p
|
zo
|
mag ik een euro van jououououou, mag ik een euro van jouhou ♪
|
AUW!:D |
Hello :)
|
Thuisss. Ik heb het kookboek "Skinny bitch in da kitch" gekocht. Het is bedoeld voor Victoria Beckhams. En hardcore veganistisch en gezond. Zelfs olijfolie is verboden. Er staan dingen in als "Niet alle glazuur opeten voor je het op de taart smeert, varken." Interessant. Nu eet ik een sandwich van geroosterd bruinbrood met avocado, tomaat, vega kipfilet met tuinkruiden en mayo. Geinspireerd op een recept uit het boek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt ook erg lekker trouwens! |
wtf is een vega kip? :D
|
dat is een vegetarisch produkt voor op den boterham.
|
Hmmm ik heb eigenlijk ook nu meer zin in een lekker broodje gezond dan in mijn choco muffin :bloos:(Y)
|
Is dat lekker Katje? Nooit gehad.
|
Nou heb ik ook nog nooit kip gegeten, dus ik kan het er iig niet mee vergelijken ;).
|
katje de puberruil loek en luuk doet het nu wel goed!
|
barabas en miekje! jullie zijn allebei nog best wel jong toch? Wat doen jullie leeftijdsgenoten allemaal op internet? Jullie zijn een beetje uitzonderingen dat jullie nog forummen toch, dat doen niet heel veel mensen meer? Wat doen ze wel naast youtuben, msn-en en hyven?
Ik weet van mijn leeftijdscategorie (oudere jongeren) dat er veel mensen facebooken en twitteren en NU.nllen en uitzending gemist kijken. Maar van de jonge jongeren weet ik het niet meer echt, en jullie zitter er een beetje tussenin dus moeten dat nog weten. Verlicht me. Is chatten nog hip? (tmfchat bijv.) (ik heb themaweek jeugdcultuur) |
Hoi! Soepstengels en duo penotti (y):bloos:.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |