![]() |
oude markt - Leuven
bij een vriend van me hier hangt een kroegenplan van leuven. PRACHTIG GEWOON :D
172 cafés (toch wel veel voor zo'n ministadje dat leuven is) de cafés in heverlee niet meegeteld, dus alleen in de binnenstad waarvan er 33 op de oude markt :eek: ;) (dat is een plein van 30 meter op 150) en daar zit ik op kot / kamers :o => :D :D :D :D :D :cool: (y) |
Cool :D. Maare, waar ligt Leuven? :confused:
|
Citaat:
Vlaams-Brabant geloof ik |
Citaat:
De stad leeft 10 maanden per jaar en een oplakkering in augustus met Marktrock! Maare ik ga wel in Antwerpen verder leren :o . Ook wel veel studenten enzo, maar Leuven is gewoon gezelliger. |
Leuven is cool!!! Daar ga ik lateer ook heen. Het is beter als Essen. Ken je dat? Dat ligt tegen de grens met Nederland bij Roosendaal.
|
Citaat:
|
me woont er reeds 18 jaar :D
Leuven rockt t wel kwa cafes! Discotheken is minder vind ik... Buiten de Rumba dan deephouse a volonte! |
Ik ga ook op kot in Leuven !!!
Volgende jaar ga ik wel zien dat Leuven tof , zalig is !!! FJEESTEN !!!!!!! welk planneke is dat van die cafés ? van wat is dat planneke ? Interessante informatie :) |
Jaja Leuven is héél goed om rondekes te doen :D . Hm en waar ligt dat? Rara: la Belgique :p mijn landetje
|
volgend jaar leuven-meetingkje? :cool: (y)
fataal in musiccafee is toch ook goe kwa discotheken? Essen ken ik wel, ik heb familie in Wouw wonen (ook dicht tegen roosendaal) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |