![]() |
als je je eigen hersens kon veranderen...
..wat zou je dan veranderen?
'deze vraag naar aanleiding van de topic 'perfect'' |
Citaat:
Omdat ik niet weet hoe het is om anders te zijn, dus mis ik niets. |
niks, want dan zou je je leven drastisch kunnen veranderen, je zou een andere persoonlijkheid kunnen krijgen
|
Ik zou zorgen dat ik iets zekerder zou zijn over mezelf en iets minder zou nadenken over alles... oh en mezelf iets minder jaloers maken.
|
Ik zou heel graag willen dat ik - het bewustzijn van de hersenen - weet hoe andere delen van de hersenen werken (signalen geven e.d.) zonder dat ik hierbij mijn hersenen moet onderzoeken met ingewikkelde apparaten.
Ook zou ik graag willen dat ik niet slechts 1 derde van mijn hersenen gebruik, maar alles. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn verlanglijstje:
* een plug&play zelfvertrouwenstimulerendhormoonafgevendeklier. * een verbeterde generator om m'n concentratievermogen op peil te brengen en te houden. dat was 't wel voor nu |
Citaat:
|
ik zou best veel veranderen maar ik ga hier niet vertellen wat.
(dient mijn belangen niet ;) ) |
Citaat:
|
ik wil zo'n telikinese kwab erbij dan :)
|
k zou wel wat meer zelfvertrouwen willen hebben jah....en een fotografisch geheugen :p
|
xou een hele hoop veranderen, ik snap echt geen ene flikker van mezelf!
|
Minder gevoelig.
|
Citaat:
gevoelig houd meer dan 1 dingg in. |
qua school, omgaan, sport, koken, *alles dus* ben ik niet perfect dus verander daar overal maar wat aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je je brein wil veranderen, dus iets unieks van jezelf, betekend het eigenlijk dat je een ander zou willen zijn, niet? Zinloos lijkt het me. REIE |
Citaat:
Ben je dan een ander? Als ik een operatie onderga, ben ik dan een ander? Maar ik bewonder het dat je niets aan jezelf wil veranderen, dat is een goed teken. |
ik zou graag een wiskundig inzicht willen hebben dan.
|
dat ik niet zo gesloten ben
dat ik sneller wat weet te zeggen |
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou m'n hele persoonlijkheid wel willen veranderen.....
het liefst zou ik mezelf als een super-extreem iemand willen zien, het liefst met zo weinig mogelijk gevoel |
Citaat:
PS Zou het niet een beetje saai worden als we opeens allemaal "perfecte" mensen waren? |
Slimmmmer!
Er zijn zoveel dingen waarbij ik denk : "Jeezus dat ik daar niet ff eerder achter kon komen". Dat ik mezelf gewoon dom vind, en daar kan ik dan niks aan doen! Dat is vervelend. Kwil slim zijn ! :) |
slimmer niet, ik vind mijzelf wel slim genoeg en met mijn persoonlijkheid ben ik ook blij.
maar misschien dat mn hersens mn ogen iets beter hadden kunnen laten werken...zucht...lenzen... :o |
Het liefst zou ik helemaal niets willen veranderen. Ik kan leven met hoe ik nu ben, met de vele zwakheden die ik heb. Dat maakt mij tot mens, hoewel dat niet altijd even geweldig is. Het maakt het leven minder gemakkelijk, maar in mijn ogen is dat een zegen - des te intenser geniet je van de mooie dingen :)
|
Citaat:
|
ik zou ze graag 4 bij vier centimeter willen hebben , en dan wel in een vierkant als het even kan, maar ook zou ik het vreselijk leuk vinden als ze wat blauw van kleur waren of oranje dat mag ook !! --->
neejoh ......laat ze maar zo zoals ze zijn want als je ze zou gaan veranderen dan verandert je gedachte erover natuurluk ook en misschien ben je het er dan weer niet meeeens en dus......--> weer naar de dokter om ze weer in de oude staat te brengen.......umm ja :) |
hersenen die zichzelf willekeurig kunnen herordenen en upgraden lijken mij wel geinig.
"but does it play DVDs?!" |
ik zou ze het liefst helemaal vervangen :)
|
Enige juiste antwoord op de vraag "wat zou je aan je hersens willen veranderen" is toch gewoon "grotere hersens"? Al lijkt het me wel een vreemd gezicht, mijn huidige lichaam en daar bovenop dan een hoofd met een doorsnede van 1 meter. :D
|
niets.
|
Citaat:
het is niet goed om tevreden/vrede met jezelf te zijn/hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin. Het gaat erom of je gelukkig met jezelf bent. Pefectionisme is een ziekte.
|
Citaat:
|
Als je er iemand echt mee kan helpen zou het mooi zijn maar mensen moeten niet te veel knutselen met genen enzo
|
Citaat:
(ik blijf er toch bij dat ik niets zou veranderen. :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Als ik me hersens 'ns wou veranderen? -
Sjees! Van die goor uitziende massa blijf ik vanaf :p :rolleyes: :cool: |
Citaat:
bovendien willen mijn dierbaren misschien wel dat ik heel anders word. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |